2021-04-02, 20:59
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hur fan har Nardos 15,00 i odds men Jutidh har 6,0 HAHAHA. Nardos ligger just nu top 5 egenltigen. Tror hon är safe länge till så länge hon inte sittwr mot Simon och Tanja
Det skulle aldrig produktionen tillåta. Så hon kommer garanterat till finalen då alla influencers uppmanar sina följare att rösta på apflickan.
2021-04-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
varför vill du inte se honom med nardos?
För jag hatar Nardos? jag vill gärna se en invandrare vinna för vi har aldrig haft en vinnare med utländsk bakgrund so it is long overdue, men jag tycker inte att Nardos passar som vinnare för hon är walking contradiction och allmänt jobbig person. Jag ser hellre Joel, Mergim eller Pedram vinna om vi nu ska ha en invandrare som vinnare.
2021-04-02, 21:00
Medlem
Hoppas Vicky åker på söndag även om Alex inte är någon favorit heller så är Vicky värre plus att hon har varit med förra säsongen . Sen borde väl ändå Judith åka på måndag va ?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej men alltså det glittrade mer i Adrians ögon än vad hela Pätzy gjorde i kroppsstrumpan förra året, när han kollade på Dennis när de stod där på bordet.

Allt jag vill är att hitta en kille som tittar på mig så

Hahaha Dompa kom in och tände en eld i stenstoden Adrian.
Medlem
Ännu en torr fest
2021-04-02, 21:01
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hur fan har Nardos 15,00 i odds men Jutidh har 6,0 HAHAHA. Nardos ligger just nu top 5 egenltigen. Tror hon är safe länge till så länge hon inte sittwr mot Simon och Tanja
Att skriknegern kommer vinna är ju helt osannolikt. Folk var idioter och tyckte judiths hesa pojkröst och monstruösa lår var underbart den första veckan, därav hon har 6 i odds.
Medlem
Spajdors avatar
Emelie förklarade precis för Vicky att hon droppade intresset för Adrian när Madde kom in och visade så stort intresse för honom.
Men hon tycker att han är skitrolig och hade kunnat tänka sig att dejta honom på utsidan, men att hon värdera vänskap högre.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Hoppas det händer och hoppas du har rätt

börjar bli full och behöver något att ranta om, annars kommer Emelie bli offer i vanlig ordning men börjar nästan känna mig taskig (ett bevis på att jag är för nykter)

Har hon inte gomspalt förresten?

Lyckas hon sätta V på plats förtjänar hon ett bättre smeknamn än herpes
2021-04-02, 21:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nä, det ser inte jag i alla fall. Ingen springer efter någon annan, de har helt enkelt påbörjat en liten bromance. Det hördes tydligt på Dennis igår. Kommer säkert hänga med varandra ikväll också. Om inte Emelie avbryter.

Näej seluuuuta nöu Grodan Emelie cockblockar Adrian mwahah vilken plottwist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahaha Dompa kom in och tände en eld i stenstoden Adrian.
Hahaha VERKLIGEN. Han har inte tittat på NÅGON tjej i det där huset som han tittar på Dompa Lööööve.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
För jag hatar Nardos? jag vill gärna se en invandrare vinna för vi har aldrig haft en vinnare med utländsk bakgrund so it is long overdue, men jag tycker inte att Nardos passar som vinnare för hon är walking contradiction och allmänt jobbig person. Jag ser hellre Joel, Mergim eller Pedram vinna om vi nu ska ha en invandrare som vinnare.

Tror dom flesta är födda i Sverige.
2021-04-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Att skriknegern kommer vinna är ju helt osannolikt. Folk var idioter och tyckte judiths hesa pojkröst och monstruösa lår var underbart den första veckan, därav hon har 6 i odds.

NARDOOS kommer inte att vinna men hon kmr till semifinal eller final om inte hon börjar bråka sönder me folk eller typ sitter mot Tanja och Simon nästa vecka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in