2021-04-02, 20:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tänkte också på när Dompa sa det till Dennis.. Undrar om det var en gömd pik till Adrian? Han sade ju till Simon att "du kan ha på dig baddräkt, kjol, smink, du skiter i för du är skön och bjuder på dig själv" efter att Adrian nu inte använder vare sig huckle eller kjol den torra tönten.
Hoppas verkligen att Dompa och Simon hänger mer för jag pallar inte att Adrian ska rida på Simons personlighet.
Jag undrar om de andra deltagarna verkligen tycker att AD är bra, eller om de innerst inne tycker han är lika tråkig och ointressant som vi? Jag kommer ihåg 2011 när Gurkan, Rodney och Chrille satt i bikten i roastade de som var trista i huset och inte borde vara där. Patrik och Madde bl.a. Då vågade de säga vad de tyckte om de andra deltagarna.

Själv tycker jag att AD och Dennis bondar mer för varje fest
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
Vilka hänger löst just nu ?
Emelie Judith Madde till på måndag

pågår även en omröstning vem av Vicky och Alex som ska lämna på söndag (man röstar på den man vill ha kvar)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Skjuta suddgummi, putta burk, leka blatte och svansa efter Nardos = Adrians tid i huset
Kommer bli extremt spännande när de klipper ihop hans tid i huset. Han sitter vid köksön och skjuter på en konservburk. Det är allt!
Medlem
Inte bara Bianca som är förtjust i Nardos, 90% av PH deltagarna vill Nardos vinna, har läst genom alla IG posts om alla PH deltagare som har kommenterat "rasist" händelsen och nästan alla backar Nardos och önskar se henne som vinnare för att hon har blivit "utsatt" för mobbning och rasistiska påhopp. Stackars Tanja hon är tusen gånger mer värdig vinnare på alla plan.
2021-04-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Emelie. Eller iaf så visa dom Emelie när Nardos fråga vem

Emelie tjatar om influencers stup i kvarten. Känns inte så svårt att lista ut, det och att de zoomade in på henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hitta någon som kollar på dig som Adrian kollar på Dennis

HAHAHA äntligen någon mer som ser vad jag ser! Adrian kan inte släppa blicken från Dennis. Efter honom som en hund.
Medlem
xrlpyts avatar
Har inte Nardos typ 15.00 i odds att vinna? Man kanske borde lägga en hundralapp på det..
2021-04-02, 20:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Skjuta gummi, putta burk, leka blatte och svansa efter Nardos = Adrians tid i huset

Grejen är ju att han vet vad och var man skall trycka. Brusha på dagen, klia Nardos om natten. Man kan inte ta ifrån honom hans goda spelsinne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tanja för alla,
Negern ska falla

Sålänge NARDOS som hon heter kommer till finalveckan är jag nöjd
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Inte bara Bianca som är förtjust i Nardos, 90% av PH deltagarna vill Nardos vinna, har läst genom alla IG posts om alla PH deltagare som har kommenterat "rasist" händelsen och nästan alla backar Nardos och önskar se henne som vinnare för att hon har blivit "utsatt" för mobbning och rasistiska påhopp. Stackars Tanja hon är tusen gånger mer värdig vinnare på alla plan.
Hoppas Nardoshypen dör om några veckor. Vi får stötta Tanja då jag inte vill se apflickan få en miljon av produktion och alla influencers som inte ens tittar på programmet. Bara folk som har abonnemang borde få rösta. Skandal.
2021-04-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har inte Nardos typ 15.00 i odds att vinna? Man kanske borde lägga en hundralapp på det..

Hur ligger Nardos så långt ner 😂 Till o med Steph ligger högre än henne på vinstoddsen
2021-04-02, 20:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Själv tycker jag att AD och Dennis bondar mer för varje fest

Ja jag vet.. För att Adrian är som klister på honom Men jag hoppas att Dompa inser hur trist och torr Adrian är och sällar sig till de roligare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in