2021-04-01, 07:02
Medlem
crippas avatar
Är inte det en före detta man
Höll till i närheten av Zinkens T-bana
Citera
2021-04-01, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Är inte det en före detta man
Höll till i närheten av Zinkens T-bana
nej hon vart i solna olika ställen
Citera
2021-04-01, 08:59
Medlem
crippas avatar
(FB) Stockholm eskorter
Citera
2021-04-01, 09:01
Medlem
crippas avatar
Det finns en gammal tråd om brownbeauty
Citera
2021-04-01, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
..Lite roligt,faktiskt...
kattmat....?
Men,hon var inte tillräckligt motbjudande för att du skulle avböja och tacka nej..??..

Kul att se de första i tråden. Hanna, hon har man knullat ett par gånger senaste åren tills hon försvann precis innan coronan slog till.
Gammal och spinkig men genuint kåt. Väger upp att man kunde halsknulla henne hårt. Hon hade inga problem att gagga blött.
Inte fan ville man slicka henne. Men hade en tajt fitta för att vara så gammal.
Men visst var det ett guilty pleasure...
Citera
2021-04-02, 19:21
Medlem
Nån asiatisk eller thai som kan rekomenderas?
Citera
2021-04-02, 19:55
Bannlyst
Någon som varit hos Beatrice från ST? Halv tjeckisk och halv spansk enligt egen utsago. Ser riktigt ung och slynaktig ut.
Citera
2021-04-02, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Någon som varit hos Beatrice från ST? Halv tjeckisk och halv spansk enligt egen utsago. Ser riktigt ung och slynaktig ut.

Försökte ringa henne tidigare ikväll men fick inget svar.

Också nyfiken om nån ha träffat henne och har omdöme.
Citera
2021-04-02, 20:37
Medlem
Citat:

Chattade med henne lite idag och hon var trevlig och öppen av sig. Hon vägrade från början men efter lite snack om småsaker skickade hon lite färska selfies. Hon är rätt gulligare på selfies. Tror blir ett möte med henne inom kort Hon ska dock vara ukrainska (ej polska som står på annonsen).
Citera
2021-04-02, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thorium55
Chattade med henne lite idag och hon var trevlig och öppen av sig. Hon vägrade från början men efter lite snack om småsaker skickade hon lite färska selfies. Hon är rätt gulligare på selfies. Tror blir ett möte med henne inom kort Hon ska dock vara ukrainska (ej polska som står på annonsen).
Varför ljuger hon då om att hon är halv tjeckisk och halv spansk?
Citera
2021-04-02, 20:52
Medlem
Citat:
Varför ljuger hon då om att hon är halv tjeckisk och halv spansk?

Antar hon försöker gömma sin identitet så gott hon kan eller vill kanske bara verka lite exotiskt. Men mig sa hon det direkt att hon var ukrainska när jag nämnde polen. Hennes utseende säger det också att hon är ukrainska. Hon är trevlig som person för sure.
Senast redigerad av thorium55 2021-04-02 kl. 20:59.
Citera
2021-04-02, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thorium55
Antar hon försöker gömma sin identitet så gott hon kan eller vill kanske bara verka lite exotiskt. Men mig sa hon det direkt att hon var ukrainska när jag nämnde polen. Hennes utseende säger det också att hon är ukrainska. Hon är trevlig som person för sure.
Haha. Säkert ljuger hon också om att hon skulle vara 22.

Jävlar vad horor är duktiga på att ljuga. Allt från deras bilder till nationalitet och ålder.

Minns en gång när jag gjorde min hordebut för några månader sedan. Bilderna och lägenheten såg fräscha ut. När jag sen träffar henne så är det en ful otrevlig östeuropeiska med små hängbröst i en sunkig lägenhet med obäddad kvalstersäng.
Senast redigerad av loal 2021-04-02 kl. 21:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in