2021-04-02, 19:55
Medlem
Satan vad produktionen pumpar på med alkohol, tre omgångar och klockan är inte ens åtta, braaa!!! Hoppas deltagarna håller måttet nu och levererar!
2021-04-02, 19:56
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Konstigt I avsnittet i dag att Julia tyckte att Victoria skulle va kvar. Att hon tycker vickan är postivitet I bikten... Har hon inte sett hur Vickan har hållt på 👎

Kan nog vara svårt för dem i huset att märka allt som händer och energier i olika rum
2021-04-02, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lugn nu vi ger tjockisen falska förhoppningar, sen knullar vi honom han är bara en bonde på vårat schakbräde! han har nog svagast stöd i huset!

Skulle vilja se honom förnedra sig riktigt grovt för att få stanna kvar. Bog Brother får steppa upp.
2021-04-02, 19:57
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stellarosa
Bra nu skickas det in mycket cider så Adrian kan bli full för första gången sen han kom in

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan vad alkohol dem får denna säsongen förra året var dem sjukt snåla

Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Satan vad produktionen pumpar på med alkohol, tre omgångar och klockan är inte ens åtta, braaa!!! Hoppas deltagarna håller måttet nu och levererar!

Nu kommer AD bli askalas, släppa på alla spärrar och..... ta av sig mössan?
2021-04-02, 19:58
Medlem
Har funderat lite på Emilie och ser korta inlägg med både hat och kärlek. Hon är inte min favorit just nu men hon tilhör inte heller bottenskrapet. Om man har i minnet de bitar hon delat med sig av om sig själv, när man försöker förstå den strategi hon väljer i olika situationer, så kan ju ingen vara förvånad över att både självkänslan och självförtroende är lågt.* (överviktig och utsatt under uppväxten, barn i en familj där kramar och kärleksförklaringar är sällsynta och en 7-årig relation med begränsande krav, svek och otrohet)*
Att hon verkar bära på ett visst mått av hämndbegär, om än ibland, missriktat är väl inte heller en överraskning. Att hon är rädd för att göra bort sig inför andra och förskönar en och annan sanning, handlar kanske mer om en strategi för att unvika att bli utpekad, utskrattat och dömd än att hon är falsk (som några här har utryckt).Hon har umgåtts mycket med "grabbarna", har en grabbig ton och är mer rättfram än flickor/kvinnor i allmänhet. Hon är i bland sarkastisk, använder ofta ironi mot andra men oftast om sig själv.

Jag älskar ironi och överraskningar. Hon är vansinnigt rolig ibland. Det är hur saker kommer ut ur hennes mun, kvickt, mitt i prick med ironi. Snabb i käften och skärpt.*
Jag tror att hon som många andra söker bekräftelse. Hon lever ut sina besvikelser,* ibland impulstyrt och ogenomtänkt och ibland hamnar någon stackare i skottlinjen. Ett ex är väl när hon ledsen och besviken förstår att det är kört med AD och kanske för att slippa "skämmas" för att hon fått nobben (igen), gör hon en offentlig helomvändning och säger till alla som vill höra att Alex är hennes drömkille, hånglar upp honom och... mission completed.
Hur många har inte någon gång försökt dölja sin egen skam?* det är ju inte direkt en dödssynd. Visst är det kanske taskigt mot Alex men han har ju själv haft nära samröre med Jackie utan att beskriva sina intentioner, vilka dom nu än var.

Mina favoriter är Simon och Julia . Jag föredrar Emilies krassa och ironiska framtoning och humor långt före skrikarna och gruppen medlemmar som framställer sig som mediala spåkärringar. Detta störande hokus pokus som fortgår nästan utan att någon ifrågasätter. Därför var det sååå befriande när Simon häromdan drev med pseudovetenskapen astrologi.*
Så fick jag det sagt och drar mig tillbaka i Lotusställning och inväntar frälsning.
2021-04-02, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Dompa är skön, men man har jävligt svårt att koppla vad han säger ibland alltså. Eller är det bara jag?

Han är ju smått utvecklingsstörd, han har inte en aning om vad det här går ut på, riktigt roligt.
2021-04-02, 19:59
Bannlyst
Julias låt..
2021-04-02, 20:00
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Julias låt..
You don't say....
Medlem
Thequeenofthehouses avatar
Fan vad jullan bullan va jag❤️❤️ dej!!Du äger!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ajdå. Då blir det jobbigt på måndag när jag inte bryr mig vem som åker av de som sitter löst. Får köra lottning eller bli mutad av någon som vill köpa min röst.

Ja det blir tufft för dig! Vilka är det som hänger löst?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nu kommer AD bli askalas, släppa på alla spärrar och..... ta av sig mössan?

hahaha jaaa vem vet, han är killen full med överraskningar...det kan till och med vara så att han blir så full att han tar av sig mössan OCH ist sätter på sig en keps??? Eller den där fiskarhatten han hade förut idag......han är spännande!!!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Har funderat lite på Emilie och ser korta inlägg med både hat och kärlek. Hon är inte min favorit just nu men hon tilhör inte heller bottenskrapet. Om man har i minnet de bitar hon delat med sig av om sig själv, när man försöker förstå den strategi hon väljer i olika situationer, så kan ju ingen vara förvånad över att både självkänslan och självförtroende är lågt.* (överviktig och utsatt under uppväxten, barn i en familj där kramar och kärleksförklaringar är sällsynta och en 7-årig relation med begränsande krav, svek och otrohet)*
Att hon verkar bära på ett visst mått av hämndbegär, om än ibland, missriktat är väl inte heller en överraskning. Att hon är rädd för att göra bort sig inför andra och förskönar en och annan sanning, handlar kanske mer om en strategi för att unvika att bli utpekad, utskrattat och dömd än att hon är falsk (som några här har utryckt).Hon har umgåtts mycket med "grabbarna", har en grabbig ton och är mer rättfram än flickor/kvinnor i allmänhet. Hon är i bland sarkastisk, använder ofta ironi mot andra men oftast om sig själv.

Jag älskar ironi och överraskningar. Hon är vansinnigt rolig ibland. Det är hur saker kommer ut ur hennes mun, kvickt, mitt i prick med ironi. Snabb i käften och skärpt.*
Jag tror att hon som många andra söker bekräftelse. Hon lever ut sina besvikelser,* ibland impulstyrt och ogenomtänkt och ibland hamnar någon stackare i skottlinjen. Ett ex är väl när hon ledsen och besviken förstår att det är kört med AD och kanske för att slippa "skämmas" för att hon fått nobben (igen), gör hon en offentlig helomvändning och säger till alla som vill höra att Alex är hennes drömkille, hånglar upp honom och... mission completed.
Hur många har inte någon gång försökt dölja sin egen skam?* det är ju inte direkt en dödssynd. Visst är det kanske taskigt mot Alex men han har ju själv haft nära samröre med Jackie utan att beskriva sina intentioner, vilka dom nu än var.

Mina favoriter är Simon och Julia . Jag föredrar Emilies krassa och ironiska framtoning och humor långt före skrikarna och gruppen medlemmar som framställer sig som mediala spåkärringar. Detta störande hokus pokus som fortgår nästan utan att någon ifrågasätter. Därför var det sååå befriande när Simon häromdan drev med pseudovetenskapen astrologi.*
Så fick jag det sagt och drar mig tillbaka i Lotusställning och inväntar frälsning.
Bra skrivet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in