2021-04-02, 19:38
Medlem
Vilka kändisar har tagit avstånd från Victoria.
Vilka kändisar vill ha ut Victoria
Nån som vet
2021-04-02, 19:38
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vänta här nu... Vad har det jag frågade om med att göra att vi nu har en chans att rösta ut henne?

Jag vet hur Judith har betett sig men hon har druckit, senast igår så därför undrar jag varför du är 100% säker på att BB tog in henne i bikten nu för att ge henne alkoförbud? Har hon gjort nåt idag som gör att hon inte får dricka nu men fick igår?

Det är ju inte ovanligt heller att dom blir kallade till bikten. Dom måste bikta sig varje dag och har dom inte gjort det så blir dom kallade. Det är en av orsakerna bland annat.

Nej hon har inte gjort något idag, folk bara konspirerar som vanligt
2021-04-02, 19:39
Medlem
Ridnes avatar
Inte nog med att han skippar hucklet för mössa.. Fanskapet kan inte ens ha på sig kjol. En scarf runt halsen. Han är nog smyg-gay ändå.
2021-04-02, 19:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag är lite kluven vem jag vill rädda av Judith, Emelie eller Madde. Frågan är, vad vill jag se?

Judith är fett jobbig när hon springer runt och hånglar på fyllan, högljudd o.sv MEN hon tillför nåt slags galenskap i huset och skapar kaos emellanåt.

Emelie är en pratkvarn som i stunder kan vara oerhört bitter och vrång likt skådisen Bette Davies och i andra situationer kan hon bara explodera och hitta på något helt oväntat.

Madde, ja Madde verkar vara en snäll person men tyvärr får jag ingen utdelning alls av henne i huset. Hon släpper inte loss, hon hänger sig fast i AD som är lika torr han och deppar ner sig och relationsproblemet är ett faktum. Långa tradiga samtal om ditten och datten, gråt i flera timmar.. Ligger i rummet och deppar. Nej det vill jag inte se.

Så efter de senaste dagarna och längre så tycker jag att det är dags för Madde att lämna BB
+1 Ungefär så tänker jag med. Kommer vänta med att rösta till efter helgen så får man se om något avgörande händer. Om läget är ungefär samma lutar det åt Emelie för jag ogillar hur J betett sig (kladdandet och stalkandet) och kommit undan med det.
2021-04-02, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur tänkte de när det tog in AD och Madde? De är absolut de torraste och tråkigaste BB deltagarna genom tiderna! Hur? Vad hände, snälla är det någon som vet? Blir fan irriterad. TRÅÅÅÅK!

De får dessutom pröjs för att vara med i BB men klarar inte av att leverera för fem öre!
Den första är snygg och behöver inte ens öppna sin käft för att imponera, räcker med att han bara syns
Den andra jobbar för samma produktion team, så genom kontakter och jag tror inte ens att hon blev tillfrågad utan bad själv att gå in i huset efter att hon såg AD.
Medlem
KrossedOuts avatar
Emelie är verkligen usel på att hångla. Noll taktkänsla. Samma i sängen?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Inte nog med att han skippar hucklet för mössa.. Fanskapet kan inte ens ha på sig kjol. En scarf runt halsen. Han är nog smyg-gay ändå.
En viss grad av självsäkerhet är en bra sak. En så stor grad av självmedvetenhet är det inte. Han är ju stel som en pinne och bara...torr.
2021-04-02, 19:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Folk är så jävla fega därinne
röstningen t.ex 0 röster på nardos hahaah fyfan alltså!!
den enda som vågade säga ifrån var väl katti?
nåväl hoppas hon råkar skrika i fel persones öra så att hon får en slap
10 minuter där inne med denna skrikande galna djungelvarelse och jag skulle antingen:

1. Kasta en 4 kilos konservburk i skallen på henne, med full kraft.

2. Trycka in en jätteapelsin i hennes apkäft.

3. Helt enkelt bara dränka henne i ett tvättfat, och försvara mig med att jag bara ville tvätta hennes smutsiga svinto-hår.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-02 kl. 19:49.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Emelie är verkligen usel på att hångla. Noll taktkänsla. Samma i sängen?

Ingen aning, aldrig hånglat eller delat säng med henne.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Sån mesig produktion straffa dem som inte följer klädkoden! (Joel och Adrian)
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag retas bara lite med dig

2021-04-02, 19:46
Medlem
Paladins avatar
Snart får vi se Pedrams crip walk. 100%.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in