Citat:
Ursprungligen postat av
Nuroch123
Ljudith ger sig på tjejerna när hon blir full. Tittarna blir upprörda och nu har vi chansen att rösta ut henne. produktionen vill att judith ska stanna och då måste hon hålla sig nykter och bete sig för att det inte ska bli allt för uppenbart när du riggar röstningen till hennes fördel på måndag.
Dessutom: så fort hon kom tillbaka så satte de på deras låt för de visste att det skulle avbryta leken och alla skulle sätta sig upp dansa istället => judith försvinner i mängden och kan lättare hålla sig nykter obemärkt
Vänta här nu... Vad har det jag frågade om med att göra att vi nu har en chans att rösta ut henne?
Jag vet hur Judith har betett sig men hon har druckit, senast igår så därför undrar jag varför du är 100% säker på att BB tog in henne i bikten nu för att ge henne alkoförbud? Har hon gjort nåt idag som gör att hon inte får dricka nu men fick igår?
Det är ju inte ovanligt heller att dom blir kallade till bikten. Dom måste bikta sig varje dag och har dom inte gjort det så blir dom kallade. Det är en av orsakerna bland annat.