2021-04-02, 19:32
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vickan ser ut som en riktig zigenare ikväll.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
alla borde lägga alla sina röster på Madde. Emelie har ENORMT STORT STÖD från tjejerna på instagram. kolla bara på alla fankonton och deras följare. Emelie är den starkaste av dem 3.

Det står mellan madde och judith och judith har julias röster och leder
Aha
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
hoppas Judith blir riktigt full och gör bort sig ikväll så att produktionen inte kan rigga måndagsfinalen till hennes fördel

+10000 Öppen bar för Rovjudith ikväll hoppas jag.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Korrekt: Har inte sett förra säsongen.
Fel: Hatar "Vickan" sen första ögonkastet för 3-4 dagar sen. Hon kan dra åt helvete.
Jag retas bara lite med dig
2021-04-02, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Helt jävla obegripligt att ingen i det där jävla huset sagt åt den där efterblivna kannibalkvinnan att HÅLLA KÄFTEN NÅN JÄVLA GÅNG!??

Obegripligt???
Folk är så jävla fega därinne
röstningen t.ex 0 röster på nardos hahaah fyfan alltså!!
den enda som vågade säga ifrån var väl katti?
nåväl hoppas hon råkar skrika i fel persones öra så att hon får en slap
2021-04-02, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vickan ser ut som en riktig zigenare ikväll.
Imorgon kommer hon att se ut som ett luder, hon skall skickas till malmskillnadsgatan på söndag.
2021-04-02, 19:35
Medlem
Mouchinos avatar
Hur tänkte de när det tog in AD och Madde? De är absolut de torraste och tråkigaste BB deltagarna genom tiderna! Hur? Vad hände, snälla är det någon som vet? Blir fan irriterad. TRÅÅÅÅK!

De får dessutom pröjs för att vara med i BB men klarar inte av att leverera för fem öre!
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-02 kl. 19:37.
2021-04-02, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Ja vi hade ju inte ens samma kriterier på citaten så att säga

nej precis, för på din lista så var det många saker som stämde in men sedan var det vissa som jag aldrig hört någon säga mer än en gång under en dag, typ som joel och judiths där, visst hon tjatade sönder om korv o astma där o då i en dag men skulle inte säga att det är ett typiskt uttryck hon använder sig av i dagsläget iaf..
2021-04-02, 19:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ljudith ger sig på tjejerna när hon blir full. Tittarna blir upprörda och nu har vi chansen att rösta ut henne. produktionen vill att judith ska stanna och då måste hon hålla sig nykter och bete sig för att det inte ska bli allt för uppenbart när du riggar röstningen till hennes fördel på måndag.

Dessutom: så fort hon kom tillbaka så satte de på deras låt för de visste att det skulle avbryta leken och alla skulle sätta sig upp dansa istället => judith försvinner i mängden och kan lättare hålla sig nykter obemärkt

Vänta här nu... Vad har det jag frågade om med att göra att vi nu har en chans att rösta ut henne?

Jag vet hur Judith har betett sig men hon har druckit, senast igår så därför undrar jag varför du är 100% säker på att BB tog in henne i bikten nu för att ge henne alkoförbud? Har hon gjort nåt idag som gör att hon inte får dricka nu men fick igår?

Det är ju inte ovanligt heller att dom blir kallade till bikten. Dom måste bikta sig varje dag och har dom inte gjort det så blir dom kallade. Det är en av orsakerna bland annat.
2021-04-02, 19:37
Medlem
Moscow99s avatar
Zigge-Juuel vägrar påskkärringkläder alltså!
Istället ska han gå runt med sina nybaxade brallor uppdragna till armhålorna och en over-sized skjorta som man får plats med 13 julskinkor i!
2021-04-02, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror ni Madde kommer prata om Adrian ikväll eller inte?
Sover Dolly Parton på rygg?
2021-04-02, 19:38
Medlem
Sa Emelie att en halv flaska cava

är som

FEM tequila

??????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem