2021-04-02, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Flashback behöver inte bry sig om Emelie, hon har enormt stöd av tjejer, allt står mellan Judith och Madde.
Efter skriverierna i tidningen om Judith är det nog inte många som röstar på henne. Ska väääldigt mycket till att någon annan åker. Men, men, vem vet.
2021-04-02, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
hallå äckkliga bb produktionen sluta fjäska säg åt garderobpolacken att ta av sig mössan på med huckle.

ska fan maila dom.

Haha 😅😅❤❤
2021-04-02, 19:19
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
hallå äckkliga bb produktionen sluta fjäska säg åt garderobpolacken att ta av sig mössan på med huckle.

ska fan maila dom.

Håller med dig. Varför ska han ha special treatment och han visar dålig respekt kvällen till ära.
2021-04-02, 19:21
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Varför tror du det? Har hon gjort något ikväll eller slutade hon dricka efter det?

Flera har blivit inkallade till bikten, så är nog inget speciellt
2021-04-02, 19:22
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Okej gott folk, hjälp mig att fylla på denna lista med meningar eller ord som är typiska att säga för just den deltagaren eller eventuellt kanske ni har något som stämmer bättre in på dem än det jag kommit på hittills:

Adrian: de e lugnt, bror, sluuuta
Mergim: OMG, 100 %
Steph: Sååhäärrrr, typ, ba, asssåååå
Madde: såååhärrr, Adrian
Emelie: Jag är bara ärlig
Pedram:
Tanja: du sköjjer mä mig papegööjj
Jackie:
Victoria: 100 %
Simon:
Joel:
Judith: Juddan in tha house
Julia: 100 %
Nardos: EEEEEEY, helloooooo, förstårrrruu?
Dennis:
Alex: sluuuuta nu *med skånsk dialekt*

Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Deltagarnas mest karaktäristiska citat

Emelie: - Jag börjar störa mig på folk här inne
Peddo: - If I wanna fuck, I fuck!
Adrian: - Har någon sett min mössa?
Pontus: - Vänskap betyder mer än pengar för mig
Tanja: - Nu blev det fukt i källarn
Judith: - Jag kan inte äta korven, jag har astma
Joel: - Upp som en sol, ner som en måne
Luis: *flås* asså såhär
Tess: - Jag ska bara sminka mig först
Steph: - Suck my dick
Katti: - MAMMA!
Nardos: - Fshtååruu?
Simon: - Dramaqueen

Gjorde den ett par veckor in i säsongen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Varför tror du det? Har hon gjort något ikväll eller slutade hon dricka efter det?

Ljudith ger sig på tjejerna när hon blir full. Tittarna blir upprörda och nu har vi chansen att rösta ut henne. produktionen vill att judith ska stanna och då måste hon hålla sig nykter och bete sig för att det inte ska bli allt för uppenbart när du riggar röstningen till hennes fördel på måndag.

Dessutom: så fort hon kom tillbaka så satte de på deras låt för de visste att det skulle avbryta leken och alla skulle sätta sig upp dansa istället => judith försvinner i mängden och kan lättare hålla sig nykter obemärkt
Medlem
Svart-Skalles avatar
Vad är det här för skitlåt och varför kan hela gänget texten? 🤮
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Precis det här jag menar också, Judith är omtyckta av många i huset och är överlag farlig på tävlingar. Vi vet inte när vi får denna chans igen
Taktikröstar ni på Madde kommer Emelie att åka ut. Judiths fanbase är större än ni tror. Rösta kvar Emélie
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Precis det här jag menar också, Judith är omtyckta av många i huset och är överlag farlig på tävlingar. Vi vet inte när vi får denna chans igen
Tar vi inte denna unika möjlighet på måndag, sitter fanstyget säker till finalen. Det är bara så tyvärr.

Så tycker alla här ska splitta sina två (eller fler?) röster på Emelie och Madde.

Om hon fortsätter förpesta BB kommer man ju inte stå ut helt enkelt, klarar fan inte en vecka till med den VEDERVÄRDIGA så kallade "Michelin kocken".
🤮
2021-04-02, 19:23
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Wow Juddan ser ut som en riktig batikhäxa i sina påskkärringkläder och sitt nya orangeflammiga hår...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
exakt. emelie har redan stort stöd och är den starkaste av de 3

Litar inte ett skit på att Emelie är starkast. Så GLÖM INTE att rösta på Emelie!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså kan de inte säga åt den där tönten att ta av sig mössan. Ingen slipper ju att vara påskkärringar, t.om Pedram fattar ju!
Helt sjukt att han inte kan bjuda på sig själv en millimeter. Alla andra ser ut som påskkärringar men det enda Adrian har på sig är en jävlas bögigt knuten scarf runt halsen och en skjorta som också är lite bögig. Övriga tog glatt på sig anskrämliga klänningar och hucklen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in