2021-04-02, 18:24
Medlem
Mouchinos avatar
Jag är lite kluven vem jag vill rädda av Judith, Emelie eller Madde. Frågan är, vad vill jag se?

Judith är fett jobbig när hon springer runt och hånglar på fyllan, högljudd o.sv MEN hon tillför nåt slags galenskap i huset och skapar kaos emellanåt.

Emelie är en pratkvarn som i stunder kan vara oerhört bitter och vrång likt skådisen Bette Davies och i andra situationer kan hon bara explodera och hitta på något helt oväntat.

Madde, ja Madde verkar vara en snäll person men tyvärr får jag ingen utdelning alls av henne i huset. Hon släpper inte loss, hon hänger sig fast i AD som är lika torr han och deppar ner sig och relationsproblemet är ett faktum. Långa tradiga samtal om ditten och datten, gråt i flera timmar.. Ligger i rummet och deppar. Nej det vill jag inte se.

Så efter de senaste dagarna och längre så tycker jag att det är dags för Madde att lämna BB
2021-04-02, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Märks att Ljugith hänger löst det jävla sjömonstret.
Lite stressad är hon allt, hoppas hon får en total sexuellt härdsmälta ikväll och ofredar till och med Negros!

Då skulle hon vara riktigt jävla körd aset.
Hade varit episkt ifall flatan blev utslängd så det blir lite kaos i big brothers schema
2021-04-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej de spelade den gamla versionen det sa ponne själv på instagram den nya med jeppe tess och katti tror jag dem inte hört ännu
Japp, såg detta nu, var så jäkla hyper igår när detta hände att jag inte ens fattade det - men det förklarar varför allt inte hördes, jag trodde det var för att de skrek över alltsammans. Hoppas hoppas att det sker ikväll!!
2021-04-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Även om jag inte gillar Alex så fick han mina röster idag för jag ser hellre att Vicky drar faktiskt då hennes specialitet är att vara dryg.
La 2 röster på Alex. Vicky var stort misstag att hon fick komma in i huset i år.
2021-04-02, 18:29
Medlem
wolfiess avatar
Ni måste tänka på hur man får ut Judith
Medlem
Var är Madde?
Medlem
1754s avatar
Knarkartjejen öppnade kapsylen med sina tänder. Oerhört korkat. Men vad kan man förvänta sig av en som röker.....
Medlem
Joel bör få straff för att inte använda rätt temakkädsel. Nardos i gränszonen klarar sig.
Adrian saknar huckle även Emelie
Medlem
lillaflippens avatar
Är AD påskkärring med mössa?
2021-04-02, 18:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Grodan, visst röstar du också kvar Madde?
Absolut min broder kagay.
2021-04-02, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har för mig att Ponne sa att man inte kan avsäga sig detta i Sverige. De hade en lång diskussion om detta. Men några jädra Stim-kronor kan väl BB bjucka på.

Kul att de ändå skickade in en större mängd sushi. Nu försöker de räkna ut hur många bitar per person. De är inte direkt några matte-genier. Tanja säger att 200 bitar på 16 personer än mindre än tio var... Tyckte Adrian mumlade att han inte kan äta något, men jag kanske hörde fel.
Är väl iof bra på sätt och vis, men tänker att i detta fallet så blir det ju ändå bra marknadsföring så win win. (Även om låten spelad på tv ger ofantligt mycket mer än streams på spotify).

Ja det gjorde BB bra, minns förra året när de skickade in sushi och det blev typ fem sex bitar per person.

Mattematikkunskapen i huset är på en intressant nivå
2021-04-02, 18:31
Medlem
Okej gott folk, hjälp mig att fylla på denna lista med meningar eller ord som är typiska att säga för just den deltagaren eller eventuellt kanske ni har något som stämmer bättre in på dem än det jag kommit på hittills:

Adrian: de e lugnt, bror, sluuuta
Mergim: OMG, 100 %
Steph: Sååhäärrrr, typ, ba, asssåååå
Madde: såååhärrr, Adrian
Emelie: Jag är bara ärlig
Pedram:
Tanja: du sköjjer mä mig papegööjj
Jackie:
Victoria: 100 %
Simon:
Joel:
Judith: Juddan in tha house
Julia: 100 %
Nardos: EEEEEEY, helloooooo, förstårrrruu?
Dennis:
Alex: sluuuuta nu *med skånsk dialekt*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in