2021-04-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Den ligger redan på Spotify, men tänker att de kanske inte spelar upp den mer iom stim. Men förhoppningsvis har Ponne gett dem fri tillgång att spela den gratis (om man nu kan göra så utan att sälja låten helt och hållet).

ponne har redan gett dem full tillgång han var inne på sin story igår och uppmanade alla att mata bb med att dem skulle spel pissa i poolen men då spelade dem den gamla versionen
Medlem
Mouchinos avatar
Även om jag inte gillar Alex så fick han mina röster idag för jag ser hellre att Vicky drar faktiskt då hennes specialitet är att vara dryg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD har ungefär lika mycket charm som en byrålåda. Han är så torr på festerna och bara FÖR anständig, bidrar till noll spänning. Han vill bara glida omkring där som en vålnad som varken vet ut eller in!
Han skulle passa bättre på att arrangera kyrkans dag.

När han öppnar munnen så säger han vad personen vill höra inget utmanande väldigt nutralt. Med de stängs aldrig några dörrar.
2021-04-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ponne har redan gett dem full tillgång han var inne på sin story igår och uppmanade alla att mata bb med att dem skulle spel pissa i poolen men då spelade dem den gamla versionen
Va? Nej men det var väl den nya de spelade? Som sagt, det var så mycket skrik att man inte hörde, men Nardos var med på den igår iaf.

Jaja, oavsett så hoppas jag den kommer idag så att de får höra hela texten.
2021-04-02, 18:13
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nu räddar vi Madde allesammans

Never ever!
Emelie skall räddas. Stor risk att alla tror hon sitter säkert och därför inte röstar på henne.
2021-04-02, 18:15
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Det är faktiskt sjukt
Skrivit tidigare att jag för tillfället inte har något liv alls. Har kört genom alla filmer å serier på alla tjänster som finns också så har typ inget annat alternativ. Men det är fan nästan mer underhållande att ligga å stirra upp i taket istället.

Funderar på damma av FL Studio igen och kanske göra en BB2021 disslåt. Har inte rört musiken på 2 år men kan nästan garantera att jag kan skapa nåt bättre än ponnes skitmusik

Haha, den ser vi fram emot att få höra!
2021-04-02, 18:16
Medlem
Hydraulslangens avatar
Märks att Ljugith hänger löst det jävla sjömonstret.
Lite stressad är hon allt, hoppas hon får en total sexuellt härdsmälta ikväll och ofredar till och med Negros!

Då skulle hon vara riktigt jävla körd aset.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-02 kl. 18:23.
2021-04-02, 18:16
Medlem
NEJ MEN NU..

Emelie kliver i något snusk på golvet i köket, kan ha varit en pyttipanna-bit eller kanske något gojs från när VV kräktes där tidigare, VEM VET? Säger "eeew", plockar bort äcklet från foten och drar sen av kladdet från fingret på köksbänken.

RING

P O L I S E N.
2021-04-02, 18:18
Medlem
😂😂😂 klär dom sig till påsktema eller har dom
någon tävling om hur många sjalar man kan ha på sig samtidigt?
2021-04-02, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD har ungefär lika mycket charm som en byrålåda. Han är så torr på festerna och bara FÖR anständig, bidrar till noll spänning. Han vill bara glida omkring där som en vålnad som varken vet ut eller in!
Han skulle passa bättre på att arrangera kyrkans dag.
Skulle inte förvåna mig om han arrangerat ett och annat kyrkkaffe. Vi får väl se om han vågar klä ut sig fult, igår hade han det stora moder att byta ut sin mössa till en solhatt.
2021-04-02, 18:21
Medlem
Citat:
Va? Nej men det var väl den nya de spelade? Som sagt, det var så mycket skrik att man inte hörde, men Nardos var med på den igår iaf.

Jaja, oavsett så hoppas jag den kommer idag så att de får höra hela texten.

nej de spelade den gamla versionen det sa ponne själv på instagram den nya med jeppe tess och katti tror jag dem inte hört ännu
2021-04-02, 18:23
Medlem
Citat:
Den ligger redan på Spotify, men tänker att de kanske inte spelar upp den mer iom stim. Men förhoppningsvis har Ponne gett dem fri tillgång att spela den gratis (om man nu kan göra så utan att sälja låten helt och hållet).
Har för mig att Ponne sa att man inte kan avsäga sig detta i Sverige. De hade en lång diskussion om detta. Men några jädra Stim-kronor kan väl BB bjucka på.

Kul att de ändå skickade in en större mängd sushi. Nu försöker de räkna ut hur många bitar per person. De är inte direkt några matte-genier. Tanja säger att 200 bitar på 16 personer än mindre än tio var... Tyckte Adrian mumlade att han inte kan äta något, men jag kanske hörde fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in