2021-04-02, 17:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
De är väl bara att kasta ut han.

Ja det är ju lätt när Sveriges alla Kattis + Biancas fans sitter och röstar på honom för att han är den "goa hunken"
2021-04-02, 17:45
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99

Fungerar även att gå ut i trädgården och gräva en grop, för att direkt fylla den igen. Det är fan mer givande än att titta på hjärndöda klubben i huset. Ändå kommer man tillbaka, dag efter dag efter dag

Det är faktiskt sjukt
Skrivit tidigare att jag för tillfället inte har något liv alls. Har kört genom alla filmer å serier på alla tjänster som finns också så har typ inget annat alternativ. Men det är fan nästan mer underhållande att ligga å stirra upp i taket istället.

Funderar på damma av FL Studio igen och kanske göra en BB2021 disslåt. Har inte rört musiken på 2 år men kan nästan garantera att jag kan skapa nåt bättre än ponnes skitmusik
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon har blivit värre än judith med sitt taffsande och stalkande av adrian

Jo men verkligen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
vem av dem gjorde det?

"Genuina" Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Juddan ligger närmast för mig för jag får spel av det fejkade äktenskapet.
I slutändan är det hugget som stucket för mig.
Åh, det för jävla äktenskapet och tjaten om ”min man”.

De är så jävla utvecklingsstörda där inne. Tre sekunder efter bollen rycker börjar de kasta på en snusdosa. Trots bajsspray fortsätter de att sjunga på kommersiell musik. När Simon ställer frågan om hur musiken i Halo (antar jag att det stavas?) går borde väl någon i rummet kunnat använda sig hjärna och säga att de inte ska sjunga. Nä, istället börjat idiotierna nynna och hålla på innan BB säger till. Hoppas att de bajssprayas ett par gånger om dagen hädanefter. Gärna efter varje dusch.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han fattar inte att vi vill se honom leka med andra slags bollar

Pingisbollen är bara ett substitut. I hans huvud utspelar sig mer erotiska scener
2021-04-02, 17:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han dricker ju knappt ändå så spelar ingen roll. Har han uppvisat minsta fylla där inne?

Exakt. Han smuttar på tre cider hela kvällen. Blir aldrig full. Gör aldrig nåt kul. Sitter i sovrum 2 eller puttar burk varje fest. Han ska inte gömma EN ENDA CIDER som kan gå till någon som är rolig istället.
2021-04-02, 17:46
Medlem
Adrian är ledsen för att elaka tittarna inte ville se en vuxen människa leka med en boll, när Adrian är ledsen blir Madde och Pedram ledsna så hoppas verkligen DC fokuserar på andra människor än dem under kvällen... Jag skulle t.o.m kunna tänka mig att beundra produktionen lite om de tog bort den där jävla konservburken också, den är fan värre än värst.
2021-04-02, 17:47
Medlem
Ser ni några notiser? Jag får inte längre upp några fast jag ser att folk svarat på mina inlägg. Skitjobbigt! Segt som fan går det också.

Vad stod det i brevet? Stod de att de skulle få äta middag i annexet? Eller är det något de hittat på själva?
Bannlyst
Blir det fest idag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Har Adrian fått magkatarr, blir de inga cider idag inte

Då ska magen masseras snart och sjuksystern från tidaholm hjälper till med den.
2021-04-02, 17:48
Medlem
Simon slaktar sk8ter boy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in