Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Det är sant men nu har ju Juddan tonat ner sig efter tjat från produktionen så de kanske vill bättra på hennes image. Madde är nog mer angelägen för dem för att hon jobbat för tv4, har en viss popularitet på utsidan och att de måste upprätthålla fasaden innan hon går ner sig mer i Adrian och får psykbryt därinne alldeles.
Jag tror tyvärr det blir Madde som åker men jag ska rösta kvar henne och hoppas. Judith kommer aldrig komma till final även om hon tonar ner sig. Hon har redan gjort bort sig. Får se hur Rig Brother behandlar detta.
Förresten, betyder detta att både Mergim och Jullan blir kvar? Trodde bara en av de gamla skulle få stanna i slutändan.
Jovisst. Mergim och Jullan kvar, tydligen är de väl fullvärdiga deltagare nu. Känns inte alls schysst. Men skitsamma. Inget förvånar mig mer. Det är så få som tittar nu så de måste hitta på något. Men vad de än gör blir det ju sämre hela tiden.
Själv önskar jag lite romans, jag är lite lagd så, men det lär inte hända varken Madde/Adrian eller Steph/Simon. Lite synd. Då får man koncentrera sig bara på fylla och bråk. Tävlingar. Utröstningar.
BB 2021.