2021-04-02, 17:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Märkligt ändå att bollen förbjöds före burkjäveln.

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hellre boll än dosa. Dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av icon
Idiotiskt. Men nu kom han på att de kanske inte får kasta någonting.

Hoppas de tar bort burkar, bollar allt de kastar.

Adrian borde dessutom få ciderförbud på tre fester framöver eftersom han gömde så mycket alkohol igår.
Han Simon Alex och Madde kan få sitta helnyktra. Varje gång de gömmer undan ska de bli utan nästkommande fest. De tråkigaste och de som drar ner festen eller däckar vid 21-tiden ska inte få handhålla all alkohol. Ge alkon till de som levererar tv.
2021-04-02, 17:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är sant men nu har ju Juddan tonat ner sig efter tjat från produktionen så de kanske vill bättra på hennes image. Madde är nog mer angelägen för dem för att hon jobbat för tv4, har en viss popularitet på utsidan och att de måste upprätthålla fasaden innan hon går ner sig mer i Adrian och får psykbryt därinne alldeles.

Jag tror tyvärr det blir Madde som åker men jag ska rösta kvar henne och hoppas. Judith kommer aldrig komma till final även om hon tonar ner sig. Hon har redan gjort bort sig. Får se hur Rig Brother behandlar detta.

Förresten, betyder detta att både Mergim och Jullan blir kvar? Trodde bara en av de gamla skulle få stanna i slutändan.

Jovisst. Mergim och Jullan kvar, tydligen är de väl fullvärdiga deltagare nu. Känns inte alls schysst. Men skitsamma. Inget förvånar mig mer. Det är så få som tittar nu så de måste hitta på något. Men vad de än gör blir det ju sämre hela tiden.

Själv önskar jag lite romans, jag är lite lagd så, men det lär inte hända varken Madde/Adrian eller Steph/Simon. Lite synd. Då får man koncentrera sig bara på fylla och bråk. Tävlingar. Utröstningar.
BB 2021.
2021-04-02, 17:37
Medlem
1754s avatar
Muslimen Mergim vet inte när Ramadan börjar....
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Vad är det mössjäveln inte fattar????! TITTARNA VILL INTE SE ER KASTA DÄRFÖR FÖRSVANN BOLLEN.
Då börjar tönten kasta en snusdosa istället
"Denna kan de inte ta ifrån mig" UT med mössan före.

När dom till och med får höra i brevet att det är vi tittare som röstat så fortsätter han.

Jag tar det som ett tecken att han vill bli utröstad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hon trashtalkade bland annat en kvinna som precis hade förlösts när hon jobbade på BB. Vem fan gör det på nationell tv? Vidrigt!

vem av dem gjorde det?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Kul att Mergim tycker Sushi är det godaste som finns, men han gillar inte fisken eller wasabin

Han är psykiskt sjuk grabben. Han borde åka hem och träffa en psykolog.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Helvete vad kul. Ramlade av soffan med Guinness i handen.

2021-04-02, 17:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vill ha ut henne för att hon är så tråkig att klockorna stannar samt att hennes gråtande drar ner övriga. Igår var ju ett gäng tvungen att sitta och trösta henne under flera timmar. Ojudith är vidrig så vill ha ut henne med. Mig spelar det verkligen ingen roll av dem som åker ut. Bitterfittan Emelie får gärna stanna kvar i huset.
Juddan ligger närmast för mig för jag får spel av det fejkade äktenskapet.
I slutändan är det hugget som stucket för mig.
2021-04-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför dom är så arga, är det spel lr allvar, vad går det ut på ens?
Men eftersom Roddan gillade maffia så tror jag det säkert det är roligt, om man fattar 🤷🏻‍♂️

Haha det är en lek som blir till blodigt allvar när det handlar om tävlingsinriktade människor vad den går ut på är ju att om du är mördare så vill du se till att ingen fattar det, (då vinner du) om du inte är mördare så vill du till varje pris lista ut vem som är mördaren (då vinner du) så allt beror ju på vilken roll du tilldelas, klura ut vem som är mördaren eller om man då själv har rollen som mördare försöka att få de andra att inte fatta att det är du som är det.. okej kanske inte bästa förklaringen men det är iaf roligt att spela det, lovar
2021-04-02, 17:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Hoppas de tar bort burkar, bollar allt de kastar.

Adrian borde dessutom få ciderförbud på tre fester framöver eftersom han gömde så mycket alkohol igår.

Han Simon Alex och Madde kan få sitta helnyktra. Varje gång de gömmer undan ska de bli utan nästkommande fest. De tråkigaste och de som drar ner festen eller däckar vid 21-tiden ska inte få handhålla all alkohol. Ge alkon till de som levererar tv.
Och en möss-begravning på det så är jag nöjd ett tag.
2021-04-02, 17:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Mergim och Jullan kvar, tydligen är de väl fullvärdiga deltagare nu. Känns inte alls schysst. Men skitsamma. Inget förvånar mig mer. Det är så få som tittar nu så de måste hitta på något. Men vad de än gör blir det ju sämre hela tiden.

Själv önskar jag lite romans, jag är lite lagd så, men det lär inte hända varken Madde/Adrian eller Steph/Simon. Lite synd. Då får man koncentrera sig bara på fylla och bråk. Tävlingar. Utröstningar.
BB 2021.

Men fy vad trist. Trodde att allt var ett påskskämt. Vill inte ha Vicky och Mergim där men Jullan kan få stanna förstås eftersom hon är skön
2021-04-02, 17:40
Medlem
Citat:
Kul att Mergim tycker Sushi är det godaste som finns, men han gillar inte fisken eller wasabin
Haha! Sjukt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in