Citat:
Ursprungligen postat av
GaffelJanne
Skit i vad andra tycker, vill du att Victoria ska vara kvar för din underhållning, ja, rösta då för att skicka ut Bölex!.. Nu vet jag dock inte exakt vad som har sagts, så jag kanske är lite ute och cyklar
Jag röstade iaf för att ha kvar Victoria, idgaf

Sen alla som antyder att jag har valt att behålla en mobbare och terrorist och allt vafan det nu är.. Jag vill inte kolla på ett program där alla sitter i en ring hållandes i hand och pratar ut om sina känslor för varandra, okej? Dom tävlar om 1 miljon förfan

ja alltså drama i all ära, men jag vill inte vara med och bygga upp en elak och dryg människas plattform på bekostnad av det.
Jag ser ju dock gärna att det kan vara lite intriger och tjafs ibland, men det är skillnad på det och att en människa konstant beter sig elakt och så vet man att hon har en del unga tjejer som ser upp till henne, det blir fel.
Men nej jag vill inte heller kolla på "a walk in the park" till miljonen, men förhoppningsvis blir det mer drama ju närmare miljonen de kommer
sedan får vi se vad som händer ikväll, det kan nog hetta till en del då med tanke på att Jackie brann nyss (missade kring vad, någon spya och Victoria men såg det tyvärr inte)