2021-04-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Skit i vad andra tycker, vill du att Victoria ska vara kvar för din underhållning, ja, rösta då för att skicka ut Bölex!.. Nu vet jag dock inte exakt vad som har sagts, så jag kanske är lite ute och cyklar

Jag röstade iaf för att ha kvar Victoria, idgaf Sen alla som antyder att jag har valt att behålla en mobbare och terrorist och allt vafan det nu är.. Jag vill inte kolla på ett program där alla sitter i en ring hållandes i hand och pratar ut om sina känslor för varandra, okej? Dom tävlar om 1 miljon förfan

ja alltså drama i all ära, men jag vill inte vara med och bygga upp en elak och dryg människas plattform på bekostnad av det.
Jag ser ju dock gärna att det kan vara lite intriger och tjafs ibland, men det är skillnad på det och att en människa konstant beter sig elakt och så vet man att hon har en del unga tjejer som ser upp till henne, det blir fel.

Men nej jag vill inte heller kolla på "a walk in the park" till miljonen, men förhoppningsvis blir det mer drama ju närmare miljonen de kommer
sedan får vi se vad som händer ikväll, det kan nog hetta till en del då med tanke på att Jackie brann nyss (missade kring vad, någon spya och Victoria men såg det tyvärr inte)
2021-04-02, 16:36
Medlem
Kul att kycklingen försökte trycka in ett påskägg i röven på Adrian.
2021-04-02, 16:36
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Inga problem. Hon är falsk, hon tror hon vet allt, hon surar hela tiden, hon pratar skit om personer m.m. Räcker det?

Tack. Du sparade mig lite kraft i fingrarna. Folk kollar antingen bara på avsnitten eller så är dom helt bakom flötet som inte ser hur vidrig, falsk å feg Emelie är
2021-04-02, 16:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Synd att Madde sitter mot Judith, vill att Madde ska åka :/
Hur ska hon kunna ÅKA ut Madde med den uppbackning hon har??
Bianca Ingrosso manar sina följare rösta på henne sedan har hon ca 35tn följare själv Madde så ekvationen fungerar inte, Ni kan rösta hur mycket som men Madde sitter betongsäkert och så kommer göra ett bra tag till på denna säsong AV BB 21
2021-04-02, 16:38
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Såg igår hur AD plockade åt sig dricka och gick iväg med och gömde de i gymmet

För att sedan ge dom till VV å Nardos... å fick panik när andra ville ta en klunk
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Undrar vad som hade hänt på sociala medier om det var Nardos som råkade ut för ett påskägg i röven, och en smisk på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Tack. Du sparade mig lite kraft i fingrarna. Folk kollar antingen bara på avsnitten eller så är dom helt bakom flötet som inte ser hur vidrig, falsk å feg Emelie är

Jag har hök ögon på henne
2021-04-02, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Och slog han på rumpan. Jag såg ingen tumme upp från Adrian
2021-04-02, 16:40
Medlem
Spajdors avatar
Programledaren Arantxa hade det stressigt som kyckling 😂
2021-04-02, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Tror du jag är helt efterbliven eller? Jag vet vad fan en influencer är... Man kan väl sakna gamla tider ändå när människor med 0 talang som bara lägger upp snygga bilder på sig själv inte kunde påverka så mycket i ett program som är till för ett gäng galningar som gör TV ihop. Man vill ju hålla de så att människorna som gör programmet får stanna kvar än en massa tråkmånsar som bara får stanna för de har kändisvänner.

Saknar 2006 tiderna, när människor gick in okända och inte hade massa kändisvänner som promota dom. Då fick tittarna verkligen rösta på de som gör programmen istället. Herregud, tror du är mer passande för BB 2022 än jag då du uppenbarligen tror att år 2021 att man inte vet vad en influencer är.

Klart jag förstår att du vet vad en influencer är men det blir lite paradoxalt att säga att hen inte ska påverka det är ju det de lever gott på har tyvärr inte tid med BB eftersom jag har ett jobb✌️
Medlem
Adrian du är van att stå i den positionen.

Mig lurar du inte.
Medlem
Madde tog tillfället i akt direkt och sa ”jag får massera dig sen” till Adrian när han sa att han fick ont i ryggen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in