2021-04-02, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hoppas det! Snälla, snälla rapportera flitigt, jobbar inatt så ni är mina ögon och öron 🙏
Mina ögon och öra (edit: antingen så är jag redan full eller så har jag bara ett öra, ingen vet) kommer vara fulla i kväll, så ha inte alltför stor tilltro till dem

Men I'll do my very best!
Medlem
Steph har fått så satans mycket luft sen hon blev kvar i måndags
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja, jag har haft diskussion här nu i tråden med ett par stycken, bland annat dig, grodan och moder och jag inser att jag inte skulle röstat på henne, även om min tanke var att det förstör hennes varumärke o namn mer om hon är där inne men nej, sådant beteende som hon uppvisar är inte okej och folk som beter sig dåligt kan få fler följare trots att de inte förtjänar det osv..Så det var fel tänkt av mig.

Men hon åker på söndag, jag har kollat runt lite och jag har inte sett en enda röstning någonstans där folk inte vill ha ut henne.

Anledningen till att jag reagerade var för att jag brukar hålla med dig om väldigt mycket.

I grund är jag ju irriterad på V och inte dig.

Hon ryker garanterat!
2021-04-02, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja lägg dig inte i Steph. Bara backa. Du vet inte hela storyn!

Steff är godhetsknarkare av rang och naiv som bara den och tror att alla måste komma överens med alla. Utöver det så kan hon gärna lämna huset då man knappt ser henne förutom vid matbordet. Annars är hon på utegården och röker tre pack cigg om dagen.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Såg igår hur AD plockade åt sig dricka och gick iväg med och gömde de i gymmet
Simon gömde ju hela baljan bakom nuggen
Medlem
Mouchinos avatar
Men man kräks väl förfan inte i en diskho då hade jag hellre lagt den på golvet! Hon får väl tänka lite..
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Jag såg bara att han hämtade dricka i gymmet, när Alex kom på honom så hävdade han att det var någon annan som hade gömt dem och sen berättat för honom och bett honom hämta.
2021-04-02, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Varför i hela fridens skull måste Adrian bli tillsammans med Madde? Jag fattar inte? Han är en vuxen man som kan fatta sina egna beslut. Finns miljontals potentiella kvinnor världen att fina kärlek hos.

Bra precis , folk måste släppa AD och Madde , kommer ej hända i huset
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Läste på Facebook att det är specialregler för nardos när hon duschar, att kameror stängs av osv, stämmer detta?
Brukar inte glo på badrumskameran men det har väl inte kommit ut en enda bild på henne i ens underkläder så det kan nog stämma.
Medlem
Tar emot lite att sticka ut och springa nu när det är irriterad i huset. Men tänker att det lär bli ännu mer irriterat i kväll och då kan det vara bra att vara pigg!!!!!

hoppas inte huset börjar brinna när jag är borta bara
Medlem
Citat:

Jaha, då är det nått nytt han har börjat med. Men ja, svinerier som ska bestraffas i vilket fall.
2021-04-02, 16:12
Medlem
upptagetvardets avatar
Ut Med Alex

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in