2021-04-02, 15:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det där resonemanget håller dock inte. Ju mer tv-tid hon får = desto mer exponering och folk blir mer och mer intresserade av henne (antingen bara för att de tycker att hon är drama eller hittar "bra" sidor som de gillar att följa). Det är facts att folk som är med kortare i tv-serier får färre följare än de som är med längre OAVSETT hur de beter sig - för det är alltid folk som är korkade nog att följa dem. Ju längre hon stannar, desto större buzz blir det kring henne = desto fler följare/mer uppmärksamhet kommer hon få efteråt. Och ju fler följare du får, desto större chans är det att få ÄNNU fler följare eftersom människor är flockdjur och gör som andra gör.

Sedan är hon SJUKT beräknande och strategisk och folk som inte ser igenom henne faller lätt för hennes skådespel. Och DET om något är farligt för hennes framtida vistelse i huset, eftersom hon kommer spela på det som ger henne sympatier.

Hon bör ryka asap. Inte bara för att hon är vidrig mot andra människor, utan för att ju längre hon är kvar desto större risk är det att hon blir populär för att tittarna blir manipulerade.

Håller också med i ditt resonemang Moder.
2021-04-02, 15:10
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
"Tack för din röst! Nu slipper du få tofflan av min mamma"

Nu ångade jag nästan min räddning på Victoria.

Vidrig kommentar, men jag röstade kvar henne också av den anledningen att Alex är ett hatobjekt som måste ut.

Victoria är redan en svag spelare som vi kan få ut längre fram hur enkelt som helst. Med det sagt så menar jag inte att Alex är en stark spelare, tvärtom.
2021-04-02, 15:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Mergim kommer att välja Emelie.
Perfekt, då blir det ännu enklare att rösta på Madde för att vara kvar.
2021-04-02, 15:11
Medlem
1754s avatar
Katti sänder live på Insta nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Favorit för AD. Han himla med ögonen. Men han har ju inte bytt många meningar med någon av dom. Han kanske väljer Emelie, vem vet. Men man undrar av vilken anledning. För ADs skull?

Bra fråga. Hmm. Minns sagt nervigt!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
"Tack för din röst! Nu slipper du få tofflan av min mamma"

Nu ångade jag nästan min räddning på Victoria.

Vidrig kommentar, men jag röstade kvar henne också av den anledningen att Alex är ett hatobjekt som måste ut. (Jag fick "vilken legend du är")

Victoria är redan en svag spelare som vi kan få ut längre fram hur enkelt som helst.
Medlem
Citat:
Det där resonemanget håller dock inte. Ju mer tv-tid hon får = desto mer exponering och folk blir mer och mer intresserade av henne (antingen bara för att de tycker att hon är drama eller hittar "bra" sidor som de gillar att följa). Det är facts att folk som är med kortare i tv-serier får färre följare än de som är med längre OAVSETT hur de beter sig - för det är alltid folk som är korkade nog att följa dem. Ju längre hon stannar, desto större buzz blir det kring henne = desto fler följare/mer uppmärksamhet kommer hon få efteråt. Och ju fler följare du får, desto större chans är det att få ÄNNU fler följare eftersom människor är flockdjur och gör som andra gör.

Sedan är hon SJUKT beräknande och strategisk och folk som inte ser igenom henne faller lätt för hennes skådespel. Och DET om något är farligt för hennes framtida vistelse i huset, eftersom hon kommer spela på det som ger henne sympatier.

Hon bör ryka asap. Inte bara för att hon är vidrig mot andra människor, utan för att ju längre hon är kvar desto större risk är det att hon blir populär för att tittarna blir manipulerade.

Både ja och nej där, för visst mer exponering blir det ju såklart men hon kommer inte kunna livnära sig på att jobba som influencer om ingen vill jobba med henne, men visst jag förstår tänket att en sådan människa ska ha så liten följarbas som möjligt, men tänk bara hur kort tid hon varit där inne och hon har redan förlorat arbetsgivare och samarbetspartners så hon gör sig en björntjänst att ens vara där inne när hon beter sig på det där sättet.

Jag kan bara prata för mig själv, jag ser igenom henne och hennes beteende som en nyputsad glasdörr, ungefär lika genomskinligt, så även om hon skulle vara duktig på att manipulera så spelar det ingen roll för man borde se igenom det, jag tror folk gör det. BB riktar sig ju ändå till en äldre målgrupp (inte fjortonåringar) och jag tror att de flesta vuxna människor kan se igenom henne även om hon försöker spela på sympati, den bron brände hon ju redan första dagen när hon gick in och var dryg, sur o bitter.
2021-04-02, 15:12
Medlem
1754s avatar
Katti hänger med benranglet och Louis på Insta nu. Och nu stängde hon ner....
2021-04-02, 15:12
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Katti hänger med benranglet och Louis på Insta nu. Och nu stängde hon ner....

Intressant, fick inte Tess vara med?
2021-04-02, 15:13
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Boom. exakt så, Moder!
2021-04-02, 15:14
Medlem
1754s avatar
Steph låter verkligen som en 50-årig gammal rökare....
2021-04-02, 15:14
Medlem
Fy fan vad vidrigt av Emelie som nu pratar om en patient på förlossnsingen där hon jobbat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in