2021-04-02, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Viktoria är ju skitrolig. Har inte sett så mycket drama sen Tessan lämnade.

Vill att Vickan ska stanna, näst Emelie.

finns redan tillräckligt många i huset som kan skapa drama vicky är bara en äcklig simpel mobbare

tänk smart denna gång och bli alex dessutom immun så innebär det att judith kan sitta på månag eller tom nardos
2021-04-02, 12:32
Medlem
SphincterAnis avatar
Varför är Alex med i omröstningen mot Vicfittan? Har missat.
2021-04-02, 12:33
Medlem
Jag förstår helt och fullt att man skulle vilja ha kvar VVV för drama, för det skapar hon.

MEN jag tycker inte en människa som hon ska få eller fletjänar tv-tid och uppmärksamhet öht. Hon är inte bara "drama", hon får MEDVETET folk att må dåligt, hon manipulerar och behandlar ALLA (förutom de som kan gynna henne) sjukt illa. Det är imo någonting som väger över min egen, och er, underhållning.

Och jag finner ingen underhållning i att skåda en person som VVV. Jag njuter inte av att skåda en person få andra att må skit. Det är en plåga, snarare än underhållning, för mig.

Därför hoppas jag att hon åker. Jag kommer högst troligt sluta kolla om hon stannar, för hon river upp för mycket negativa känslor (alltså PÅ RIKTIGT negativa, inte bara "ogillar den här personens surhet") i mig.
2021-04-02, 12:33
Bannlyst
Alex leder 65% mot 35% i 3 olika undersökningar 👍
2021-04-02, 12:34
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Alex leder 65% mot 35% i 3 olika undersökningar 👍

På supportergruppen med 84%
2021-04-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
han gav emilie immunitet förra gången.
Exakt därför tycker jag någon annan kan få det denna gången.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
På supportergruppen med 84%

Då borde endast produktionens fusk kunna rädda Vickan.
Medlem
Undra vem joel väljer mellan Bardos, madde och emelie?? Tror han väljer madde för hon haft en "tuff" vecka 🙂 Fyfan va nervöst om madde blir immun. Då åker ngn av Nardos, emelie eller jutidh

(Då hoppas jag jutidh åker med hels mitt hjärta)
2021-04-02, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Exakt därför tycker jag någon annan kan få det denna gången.

Han kommer ge den till Nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag förstår helt och fullt att man skulle vilja ha kvar VVV för drama, för det skapar hon.

MEN jag tycker inte en människa som hon ska få eller fletjänar tv-tid och uppmärksamhet öht. Hon är inte bara "drama", hon får MEDVETET folk att må dåligt, hon manipulerar och behandlar ALLA (förutom de som kan gynna henne) sjukt illa. Det är imo någonting som väger över min egen, och er, underhållning.

Och jag finner ingen underhållning i att skåda en person som VVV. Jag njuter inte av att skåda en person få andra att må skit. Det är en plåga, snarare än underhållning, för mig.

Därför hoppas jag att hon åker. Jag kommer högst troligt sluta kolla om hon stannar, för hon river upp för mycket negativa känslor (alltså PÅ RIKTIGT negativa, inte bara "ogillar den här personens surhet") i mig.

Håller med dig till 100%!
Sättet hon beter sig på är inget som skall uppmuntras överhuvudtaget!
Mobbning är inte det samma som Drama!
Finns inget annat mänskligt val än att rösta på Alex denna gång.

PLUS att om viccan ryker så är chansen stor att Judith kan åka hem på Måndag 😁
Medlem
icons avatar
Ni som vill ha kvar V för drama 1-2 veckor till är villiga att riskera ha kvar henne säsongen ut. Finns inga garantier för att vi kommer ha möjlighet att rösta ut henne snart igen.
2021-04-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Undra vem joel väljer mellan Bardos, madde och emelie?? Tror han väljer madde för hon haft en "tuff" vecka 🙂 Fyfan va nervöst om madde blir immun. Då åker ngn av Nardos, emelie eller jutidh

(Då hoppas jag jutidh åker med hels mitt hjärta)

Underbart om det blir så! För då blir det till 100% Juddan som loosar 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in