En människa som skriker helt utan förvarning kan inte må bra. Önskar så innerligt att BB lämnade ett brev i bikten till Nardos och bad henne att lägga ner skriken
Ja det är jobbigt men tjejen är
så omtänksam att jag blir varm i hjärtat hehe. Hon frågar alltid hur alla mår osv
Absolut. Kan inte med Vican, hon kryper under skinnet på mig och det är inte behagligt.* Tänker också att Alex trots sin udda personlighet och sina brister när det kommer till förmågan att avläsa sociala koder och kommunisera med nån slags finkänslighet ändå är en reko människa. Han ligger långt ner på min lista men jag lägger alla mina röster på att han får stanna den här gången och håller tummarna
Jag tänker naturligtvis i samma banor. Skönt att du också röstar bort den avskyvärda människan.
Jag kan ärligt inte rösta i omröstningen mellan Alex och Victoria. Båda är lika illa. Kanske borde rösta kvar Alex enbart pgr av Victorias mobbning av Madde inatt. Ja, så får det bli.
Legenden går att han än idag är i BB huset och fuckar ur. Bl.a. att det var han som gömde Kattis glasögon i bikten, den förste som pissade i poolen m.m.