RÖSTA UT VICTORIA!! HON HAR REDAN HAGT SIN CHANS. De som inte vill ha Alex kan få ut han framöver hur eneklt som helst men snälla Victoria är en mobbare och pratar redan nu Alex och säger det känns inte jobbigt att stå mot honom för hon vet hennes lilla stöd han har här ute.
Förra året satt Vickan löst tidigt, jag minns inte vem som åkte mot henne men jag minns att hon räddades för att folk hellre ville ha ut den hon satt emot. Vickan kom tillbaka och tjoade JAG ÄR POPULÄR! och sen blev hennes beteende värre än någonsin. Tråden kokade då alla som röstat kvar henne gjorde det för att få ut den andra och tänkt att ja ja, Viktoria åker ut senare. Sen klamrade hon sig fast lääänge och förstörde SÅ mycket inne i huset.
Vill inte se en repris på detta. Jag röstar kvar Alex 100%
Förra året satt Vickan löst tidigt, jag minns inte vem som åkte mot henne men jag minns att hon räddades för att folk hellre ville ha ut den hon satt emot. Vickan kom tillbaka och tjoade JAG ÄR POPULÄR! och sen blev hennes beteende värre än någonsin. Tråden kokade då alla som röstat kvar henne gjorde det för att få ut den andra och tänkt att ja ja, Viktoria åker ut senare. Sen klamrade hon sig fast lääänge och förstörde SÅ mycket inne i huset.
Vill inte se en repris på detta. Jag röstar kvar Alex 100%
Haha det var mot cräääzy Philip som hade varit i huset EN vecka