2021-04-02, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Gruppen kommer med störst sannolikhet antingen rösta på Alex (för han är ny) eller Nardos. Ser inte att någon röstar på någon annan förutom Mergim och Julia som egentligen kan rösta på vem fan som helst.. Spännande

Tror ni folk börjar pakta nu?

Jag tror jaqi kommer ställas mot Viktoria, tror att hon kan få rätt många röster 🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vi behåller väl INTE Victoria efter hennes jävla mobbningsbeteende? 🤮

beror på vem hon sitter mot men nej skulle jag säga mot dem flesta
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Godmorgon!

Upplever större FOMO än Simon när han trodde att han hade missat en nakenfest nu när jag inser att jag missade bråk/tjafs mellan vv, Nardos och Madde igår.

Ska försöka läsa ikapp men blev dom sams?

Inte fått i mig morgonkaffet än så är bitter och butter så kan någon snälla säga att dom la sig osams allihopa så det finns hopp om fortsättning på dramat och att det är värt att kolla på liven nu på förmiddagen?

Mellan Nardos/Vickan/Madde var det inget bråk/tjafs värt namnet så du kan vara lugn
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-02 kl. 09:41.
2021-04-02, 09:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror fan du har rätt?

Avskyr henne extremt mycket och skulle inte palla med fanstyget mer än 5 minuter IRL, MEN hon är ju som klippt och skuren att sprida sitt gift bland dessa patetiska konflikträdda fjantar så det FÖRHOPPNINGSVIS blir nåt jävla bråk nån jävla gång!

Nåt MÅSTE ju börja hända nu! Är ju helt orimligt att dom håller på att gulla med varandra på detta sinnessjuka vis!

Inte konstigt tråden svämmar över av all ointressant skit om Adrian och Madde, detta är ju inte Big Brother för fan!
Dom törs ju nte ens snacka skit om varandra i bikten! Helt jävla patetiskt!

Det där har jag också tänkt på. Även fast förra året också var en lam säsong så fick man iaf lite underhållning av att kolla på deras bikter.

Men i år är det ingen som yttrar någonting om någon annan i bikten.
Jag upplever även att förra året fick dom mer frågor av bb i bikten. Vet att nån deltagare efteråt berättade att dom kunde få uppmaning att berätta om vissa händelser i huset just för att dom skulle öppna sig om vad dom egentligen tyckte.

Men känner inte att det är så iår alls. Har hört årets deltagare säga att dom glömmer att bikta sig för dom inte vet vad dom ska säga iaf.
2021-04-02, 09:42
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag tror jaqi kommer ställas mot Viktoria, tror att hon kan få rätt många röster 🤔

Jaqi sitter väl säkert?
2021-04-02, 09:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Mellan Nardos/Vickan/Madde var det inget bråk/tjafs värt namnet så du kan vara lugn

Ah ok, det var ju bra att jag inte missade något men lite synd att det inte kunde bli en fortsättning på det nu då.

Nåja, ny dag, nya tag. Vad har vi att se fram emot idag? Fest i Mergims ära? Vad kan det vara? En fest med kopiösa mängder brun utan sol?
2021-04-02, 09:43
Medlem
In med brevet nu för fan och sätt igång med allt!
2021-04-02, 09:44
Medlem
ollepolle90s avatar
Hoppas Adrian vinner immuniteten

Då måste han välja mellan Emelie, Nardos och Madde, då blir det intressant vem han väljer
2021-04-02, 09:46
Medlem
Jag kommer behålla Vic, hon skapat så jävla många intriger i huset och det är sjukt spännande att följa 😬
2021-04-02, 09:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Jaqi sitter väl säkert?

Ja det gör hon. Vann tävlingen med Simon och Joel igår.
2021-04-02, 09:50
Medlem
Vad hände med Jacquelines stukning igår? Den var inte så farlig trots allt eller? Så som hon studsa runt på ett ben ett tag så trodde jag på att den skulle vara ur funktion i ett par dagar åtminstone. Skådespeleri.

Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Först deklarerar du att du inte ska bry dig alls om säsongen, sen skriver du en novell i ett forum om säsongen. Går det bra för dig?
Det går utmärkt för mig, jag deklarera väl ändå att jag inte ska bry mig lika mycket om säsongen som jag gjort innan - inte att jag totalt ska skita i att se på den och sluta diskutera det som sker. Tråden är en del av big brother live upplevelsen. Och novell vet jag inte, jag räknade det till totalt fem meningar.
2021-04-02, 09:50
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hoppas Adrian vinner immuniteten

Då måste han välja mellan Emelie, Nardos och Madde, då blir det intressant vem han väljer
Nardos 100%.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in