2021-04-02, 08:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hejsan svejsan har du tittat ikväll

Halloj! Jo, jag såg hela kvällen
2021-04-02, 08:44
Medlem
DjPuttes avatar
Madde tog sig i kragen och pratade med AD bra så rakt av dem hade ett bra samtal och det kommer bli bra bara det inte så många petar i deras situation och liv i huset, Sedan kan jag fatta reaktionen som kommer efter Vickys beteende mot Madde för hon är där för att få henne att reagera och game on!

AD klarar inte av riktigt läsa av situationerna som uppstår som han borde göra tyvärr han tror gott om alla utan att se ont i ngn person där kommer problemen för skulle han vetat VARFÖR Madde tex ligger under täcket gråter gissar jag situationen skulle varit en annan, MEN Vickys polare bittra Emelie gjorde inte mycket bättre av ngt av situationen hon visst Madde gråter hon hade behövt AD vid sin sida men Emelie får inte jag AD kan du gott lida under täcket....

Sedan att dem inte säger ngt åt AD då Madde blir så här gör det hela än värre av en situation där hans närvaro vid hon skulle lugnat ned henne istället för att få denna istället för att spä på en sak som dem tydligen gillar för i den situation kommer JAGET fram inte inte tänket jag hämtar AD, Det är så komplex situation i det huset med egotrippade personer som allt dem vill är synas för komma i god dager i tron att tittarna ska gilla deras försök att trösta någon utan huvudpersonen det handlar om!

AD & Madde har fortf många många hinder att kliva över MEN dem hindren kan bara de runt om dem hjälpa genom att hämta AD då Madde är ledsen där som först kommer det växa mellan dem, Tror att dem kommer sätta sig ned och prata igen under dagen AD & Madde samt AD måste sluta hovra runt och vara försiktig med sina känslor i huset då slipper man se detta hela tiden!
2021-04-02, 08:47
Medlem
FÖRMIDDAG
- Röstningsduellen: De som sitter säkert ska välja en av dem som hänger löst som ska möta Victoria i en röstningsduell. Tittarna har till söndag på sig att bestämma vem som ska få stanna i Big Brother.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- De som sitter säkert tävlar om att få dela ut en immunitet.

- Påsköverraskning i huset

- Mergims påskfest
2021-04-02, 08:49
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Alla var och söp i eller vid poolen igår men jag vågar satsa mina slantar på att samtalsämnet från alla när de vaknar kommer att handla om just vad som hände i poolen som om alla inte var där. Sen blir det kö till toan, frukost väntar och sedan två timmar sminkning.

Undra om det vankas fest ikväll, jag har åtminstone bestämt mig för att inte bry mig alls så mycket om denna säsongen längre. Jag såg lite igår att dom söp till ordentligt i poolen och att det var full hålligång men man hör då fan bara oljud när det är poolfest, samt att det sällan blir något tjafs i det huset så jag stängde av väldigt tidigt kanske redan vid 23 tiden.

Verkar inte ha varit ett dåligt val av mig.

Först deklarerar du att du inte ska bry dig alls om säsongen, sen skriver du en novell i ett forum om säsongen. Går det bra för dig?
2021-04-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Alla var och söp i eller vid poolen igår men jag vågar satsa mina slantar på att samtalsämnet från alla när de vaknar kommer att handla om just vad som hände i poolen som om alla inte var där. Sen blir det kö till toan, frukost väntar och sedan två timmar sminkning.

Undra om det vankas fest ikväll, jag har åtminstone bestämt mig för att inte bry mig alls så mycket om denna säsongen längre. Jag såg lite igår att dom söp till ordentligt i poolen och att det var full hålligång men man hör då fan bara oljud när det är poolfest, samt att det sällan blir något tjafs i det huset så jag stängde av väldigt tidigt kanske redan vid 23 tiden.

Verkar inte ha varit ett dåligt val av mig.

Blev ju tjafs igår lite ifall , Madde balla ur tillslut i sovrummet, gap så alla gick ut
2021-04-02, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG
- Röstningsduellen: De som sitter säkert ska välja en av dem som hänger löst som ska möta Victoria i en röstningsduell. Tittarna har till söndag på sig att bestämma vem som ska få stanna i Big Brother.

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Mergims påskfest

Åker antingen en ut på Söndag eller två på Måndag då.
2021-04-02, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Mergims påskfest

då hoppas vi att huset väljer nardos för hon är den ända jag skulle välja att skicka ut före victoria för den äckliga lilla ankläppen ska ut egentligen men sitter nardos då jävla
2021-04-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Åker antingen en ut på Söndag eller två på Måndag då.
En söndag och en måndag
2021-04-02, 09:03
Medlem
Tänkte fan gör Ingrid 83 inne i huset. Så såg jag att det var Jaqueline. Nu när hon haltar också är det lätt att bli lurad
2021-04-02, 09:04
Medlem
Blaisens avatar
Hmm ska alla de som hänger löst ställas mot Vickan en och en? Känns riskabelt för BB kör väl sina 10-minutersomröstningar då? Kn ju göra Vickan säker i slutänden beroende på hur BB väljer att tolka resultaten.

Eller ah, bara en housemate mot Vickan.
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-02 kl. 09:06.
2021-04-02, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hmm ska alla de som hänger löst ställas mot Vickan en och en? Känns riskabelt för BB kör väl sina 10-minutersomröstningar då? Kn ju göra Vickan säker i slutänden beroende på hur BB väljer att tolka resultaten.
Är du efterbliven. En ska ställas mot vickan
2021-04-02, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
då hoppas vi att huset väljer nardos för hon är den ända jag skulle välja att skicka ut före victoria för den äckliga lilla ankläppen ska ut egentligen men sitter nardos då jävla
Hmm, jag tror de skickar Alex

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in