2021-04-02, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Ja, det er RU.

Jeg er ikke like sikker som deg på at TH er innvolvert. Jeg tror mer på at RU har utført sammen med andre.

Hvorfor samler TH på artikler om drap da?

Har du en hypotese om det?
Citera
2021-04-02, 01:27
Medlem
Citat:
Her er mer : Bruken av "så klart"

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/mB8aKl/loerenskog-saken-her-er-trusselmeldingene

Hentet fra facebook: Vi er såklart enige i det du skriver, men folk er bekymret av grunner som er fult mulig å løse uten at det trenger å bli et rama skrik i medier, men vi vet hvordan medier er - håpløst!

Legg også merke til treng og trenger.

"Jeg svarer meg selv her nå fordi jeg fant mer. Legg merke dette : Som deg jonatan, så söker jeg også etter sannheten i diskusjon, men pels gir jeg litt faen i da jeg vet det finnes mye annet som er mye mer viktig å legge fokus på…(sult, fattigdom og den globale oppvarmingen) jeg lar andre ta seg av pelsdiskusjon

Her bruker han 2 tødler over o i steden for ø. Dette finner man også i trusselbrevet.

Det er stor mulighet for at RU er forfatteren av trusselbrevet.
Senast redigerad av nvaf 2021-04-02 kl. 01:31.
Citera
2021-04-02, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hvorfor samler TH på artikler om drap da?

Har du en hypotese om det?

Det får vi sikkert svar på. Vi vet ikke hvor lenge han har samlet, men han er nok minst like opptatt og helt sikkert mer opptatt av å løse gåten enn det vi her på forumet er. Han "etterforsker" saken slik vi her inne driver med.
Vi har fått vite av datteren at han har holdt på dag og natt. Vi vet også at TH ikke er noen datamann. Derfor avisutklipp.
Dette kan være den enkle forklaringen på det.
Citera
2021-04-02, 01:33
Medlem
Citat:
Det får vi sikkert svar på. Vi vet ikke hvor lenge han har samlet, men han er nok minst like opptatt og helt sikkert mer opptatt av å løse gåten enn det vi her på forumet er. Han "etterforsker" saken slik vi her inne driver med.
Vi har fått vite av datteren at han har holdt på dag og natt. Vi vet også at TH ikke er noen datamann. Derfor avisutklipp.
Dette kan være den enkle forklaringen på det.

Hvor naiv går det an å bli.
Citera
2021-04-02, 01:37
Medlem
Citat:
Hvor naiv går det an å bli.

Såpass lite naiv at jeg skjønner hvilke overskrifter som lager klikk. Jeg vil høre begges sider av saken før jeg tar noe standpunkt til dette.

Det er mange nok her inne som mener å vite. Som allerede har dømt. Kall meg gjerne naiv, men jeg tror jeg skal la være med å si hva jeg mener om dere skråsikre her inne.
Citera
2021-04-02, 01:45
Medlem
Citat:
Såpass lite naiv at jeg skjønner hvilke overskrifter som lager klikk. Jeg vil høre begges sider av saken før jeg tar noe standpunkt til dette.

Det er mange nok her inne som mener å vite. Som allerede har dømt. Kall meg gjerne naiv, men jeg tror jeg skal la være med å si hva jeg mener om dere skråsikre her inne.

Du kan da ikke mene at TH ved å klippe ut drapsartikler har noen forutsetninger for å løse drapssaken på sin egen kone.

Ikke gidder han å samarbeide med politiet eller noe, og dusøren er en stor vits så lenge den ikke gjelder tips for å få noen straffedømt.
Citera
2021-04-02, 01:51
Medlem
Citat:

En annen ting du glemte, avisutklippene er fra tiden før AE forsvant. Så hva er din hypotese om det?
Citera
2021-04-02, 02:01
Medlem
Citat:
Du kan da ikke mene at TH ved å klippe ut drapsartikler har noen forutsetninger for å løse drapssaken på sin egen kone.

Ikke gidder han å samarbeide med politiet eller noe, og dusøren er en stor vits så lenge den ikke gjelder tips for å få noen straffedømt.

TH er systematisk, så det jeg mente å si er at han prøver. Du kan regne med at han i hvert fall ikke prøver noe mindre enn oss. Vi her inne har holdt på i månedsvis/årevis, så da må du regne med at TH i i hvert fall prøver minst like mye.

Vi vet at han samarbeidet med politiet til ingen nytte. Politiet brukte alt han kom med mot han. Han skrev til dem alle sine teorier han kom på og møtte opp til avhør, frem til han ble fengslet. Da er det ikke rart han blir forbannet og ikke vil mer.

Når det er sagt, så har jeg aldri utelukket TH. Problemet er bare at det ikke stemmer med tidslinjen politiet har. Da må de endre hele tidlinjen sin.

TEH stemmer bedre med tidslinjen. Noe kan han skjedd etter siste telefonsamtale (et affektdrap) med han og han kan ha fått hjelp av RU for å komme seg ut av det.

Men har mest tro på at det er RU pluss noen helt andre. Han er svært opptatt av penger.
Citera
2021-04-02, 02:03
Medlem
Citat:
En annen ting du glemte, avisutklippene er fra tiden før AE forsvant. Så hva er din hypotese om det?

Det mest interessante er når han klippet dem ut.
Citera
2021-04-02, 02:04
Medlem
Citat:
TH er systematisk, så det jeg mente å si er at han prøver. Du kan regne med at han i hvert fall ikke prøver noe mindre enn oss. Vi her inne har holdt på i månedsvis/årevis, så da må du regne med at TH i i hvert fall prøver minst like mye.

Vi vet at han samarbeidet med politiet til ingen nytte. Politiet brukte alt han kom med mot han. Han skrev til dem alle sine teorier han kom på og møtte opp til avhør, frem til han ble fengslet. Da er det ikke rart han blir forbannet og ikke vil mer.

Når det er sagt, så har jeg aldri utelukket TH. Problemet er bare at det ikke stemmer med tidslinjen politiet har. Da må de endre hele tidlinjen sin.

TEH stemmer bedre med tidslinjen. Noe kan han skjedd etter siste telefonsamtale (et affektdrap) med han og han kan ha fått hjelp av RU for å komme seg ut av det.

Men har mest tro på at det er RU pluss noen helt andre. Han er svært opptatt av penger.

Politiet har da ikke sagt at TH har gjort det alene så det du sier om tidslinje stemmer overhode ikke.
Citera
2021-04-02, 02:06
Medlem
Citat:
Det mest interessante er når han klippet dem ut.

Jeg skjønner hva du skriver men ikke hva du mener.
Mener du at TH samlet på aviser så han kunne gå gjennom avisarkivet og klippe ut interessante drapssaker i ettertid?
Citera
2021-04-02, 02:20
Medlem
Citat:
Jeg skjønner hva du skriver men ikke hva du mener.
Mener du at TH samlet på aviser så han kunne gå gjennom avisarkivet og klippe ut interessante drapssaker i ettertid?

Det er da ikke sikkert at han har samlet inn gamle aviser alene og vi vet da ikke noen ting om om han hadde bunkevis med gamle aviser på hytta f.eks.

Poenget er at jeg ikke vil være så rask med å konkludere som mange av dere er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in