2021-04-02, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Madde flippar på JAQI som bara visar sig i sovrum 2 fastän de andra tjattrat i timtal? Hon håller på att tappa det helt. Tycker synd om Jaqi.

Fan att jag missa det, viste att hon skulle lacka ,
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
varför går inte Nardos grisen och pratar med Madde istället för att snacka med ALLA andra om det?
Nardos står upp för madde. hur kan du vände det mot henne
Bannlyst
Så Vickan blötte ner nardos plats för att sen erbjuda sin plats hos Joel medans hon själv hade tänkt att sova bredvid Adrian 😡😡😡
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Å nu sitter hon å snackar skit om Madde i soffan. Har fan hittat en helt ny nivå av hat till henne. skiter i hur mkt drama hon kan skapa. Ut med FNASKET

Nardos eller Viccan? Nardos skyddade ju madde
2021-04-02, 01:54
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag sa förut att Victoria tappa vatten med mening. Hon sa nyss till Nardos "Förlåt för jag tappa vatten, men vi kan byta säng" ASSÅ hon vill bara sova med Adrian
Missade detta, men ÖRK vad manipulativt. Räliga vider.
Medlem
Ankläppen har varit en jävla fitta verkar det som här.

Tur jag inte kollat idag. Hade åkt dit och hällt syra på henne förfan. Allt skulle frätas förutom hennes läppar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
He wont, det har han redan gått ut med.

Jasså när har han sagt det. Måste ha missat det. Vad ska han ha sagt?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Precis börjat kolla idag.

Det första jag ser är att Pedram och Adrian har sex.

Vad händer?

Det hela började med mjuka beröringar i poolen, tjockhajen var också ute på jakt men kammade hem noll, då hon istället gick till duschen och började vålds-onanera vilt tillsammans med vår vackra Jullan med duschstrålen mellan benen.
Därefter viskar Predatorn något i stil med "ska vi gå all in inatt?" i AD's öra.
Resten är historia, som du kanske själv såg med dina egna ögon och därefter blev det censur.
Medlem
Hur fan kunde emelie först sitta o snacka om Victoria med madde till att nu skratta åt att madde böev sur MED victoria 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️
2021-04-02, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hur fan blev Nardos såhär lugn från ingen stans. Detta är fan bra, är imponerad, hon inser sitt fel. OMG NU VISSTE VI DET. VICTORIA SA TILL NARDOS VI KAN BYTA SÄNG. DET VAR EXAKT DET JAG SA!!

Shit!! Detta var hennes plan från start..hur reagerade/svarade Nardos?
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hoppas hon får smaka på samma hat som hon fick förra året. Jag skiter i.
Madde är ändå en snäll kicka. Tycka vad man vill, att hon är tråkig yada yada. Men nu får det f-n vara nog!
Att Officieren inte ser detta sjuka beteende, är för mig sinnessjukt. Hoppas han tar tag i pungkulorna snart och visar med hela handen vart skåpnyllet VV ska stå.

AD är för kändiskåt för att säga nåt till Vic
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det hela började med mjuka beröringar i poolen, tjockhajen var också ute på jakt men kammade hem noll, då hon istället gick till duschen och började vålds-onanera vilt tillsammans med vår vackra Jullan med duschstrålen mellan benen.
Därefter viskar Predatorn något i stil med "ska vi gå all in inatt?" i AD's öra.
Resten är historia, som du kanske själv såg med dina egna ögon och därefter blev det censur.

Du ser, jag behöver inte ens kolla.

Jag visste att du skulle förklara händelseförloppet för mig.

Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in