Det ser ju rätt illa ut om Joakim Lundell Fortsätter ge Victoria jobb.
Tror det ser mörkt ut för VV på den fronten, men man vet aldrig med autism spectrum disorder ppl.
VV lär väl komma ut med en snyfthistoria om hur hon vinklats fel inne i huset och fått in mordhot och vips så är hon anställd och älskad igen!
Hoppas hon får smaka på samma hat som hon fick förra året. Jag skiter i.
Madde är ändå en snäll kicka. Tycka vad man vill, att hon är tråkig yada yada. Men nu får det f-n vara nog!
Att Officieren inte ser detta sjuka beteende, är för mig sinnessjukt. Hoppas han tar tag i pungkulorna snart och visar med hela handen vart skåpnyllet VV ska stå.
Yep. VV skall hålla käften och lyssna. Gött att Nardos läxar upp henne. Det är en jävla idioti nu.
Haha, snart lackar jag nästan.
Jag sa förut att Victoria tappa vatten med mening. Hon sa nyss till Nardos "Förlåt för jag tappa vatten, men vi kan byta säng" ASSÅ hon vill bara sova med Adrian
Ja den äckliga hor tjockisen har blivit värre än Amilia. Det va 100% medvetet från hemme att hälla vatten så hon skulle försöka sova där äckliga hora . Tjocka fucking orc. Äckliga fettoluder. Arbetslösa honungen
Fy fan så jävla vidrig! Hon skrattar inte ens på riktigt hon vill bara att madde ska höra att hon blir skratta åt 100%
Både hon och mergim är elaka jävla idioter. Får som dom vill med det mesta genom lögner, manipulation och aggressivitet. Allt dom säger om varandra vet dom eftersom ^genom sig själv känner man andra^
Dom verkar ha funnit varann där inne, så tror nog du kammar hem noll där.. Men någon som flippar är Madde, inombords. Hennes klitoris måste skaka av ren och skär ilska. Hon förtjänar inte detta!
Helvete!
Jag som nyss torkat av skärmen. Du är för skön! Det uttrycket kommer jag sno och lägga in i mitt vardagsvokabulär, liksom förra årets "gonorréaura" vilket jag numera använder nästan dagligen.
Hur fan blev Nardos såhär lugn från ingen stans. Detta är fan bra, är imponerad, hon inser sitt fel. OMG NU VISSTE VI DET. VICTORIA SA TILL NARDOS VI KAN BYTA SÄNG. DET VAR EXAKT DET JAG SA!!
Å nu sitter hon å snackar skit om Madde i soffan. Har fan hittat en helt ny nivå av hat till henne. skiter i hur mkt drama hon kan skapa. Ut med FNASKET