2021-04-02, 00:08
Medlem
Rudiebois avatar
Kameramannen gav er incels en tidig julklapp i år
Dompa missade precis tuttshowen med precision.
Avslutad
Alex cockblockar alltså återigen Tanja och Pedram. Helt sinnessjukt ut med han bara
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Han är en seriemördare. Nästa gång vi hör honom är inte på Spotify utan i Rättegångspodden...

Ja, någonting är så otroligt off!
2021-04-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Skaplig closeup på Emelies rattar där.

Pics or it didn't happen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nja, nej, jag tror inte heller de passar ihop som par. Jag tror att Madde har målat upp en idealiserad bild av Adrian, och att det är den hon har blivit kär i, eller fått känslor för åtminstone. Det är enda rimliga förklaringen när det gäller någon hon träffade första gången för tre veckor sedan. Ju mer de håller ett avstånd, pga "murar" och allt sånt töntigt, så kan hon upprätthålla den här idealbilden, det behöver aldrig bli något verkligt, inte ens litegrann. Hon går där i sin kärleksbubbla och dagdrömmer, och sen gråter hon för att Adrian aldrig bekräftar hennes bubbelversion av honom.

Sen vet man aldrig, om de kan börja umgås på ett normalt sätt, kanske hitta gemensamma intressen på riktigt, börja prata och utbyta livserfarenheter.. då kan ju vad som helst hända. Men det absolut värsta är ju om Madde går och crushar på Adde och därför håller sig undan, känner sig hämmad, rentav svartsjuk, samtidigt som Adrian anar att Madde känner något och håller avståndet av den anledningen. Då kan de ju gå i 50 dagar till, eller så länge båda är kvar, utan att något ändras..

Jag tror aldrig att han kommer känna något för henne, och ja hon nog lever hon i en bubbla med Adrian som sitt största och enda mål därinne. Hon är säkert en snäll tjej men jag får såna red flags när en person är så efter trots att han gjort klart för henne att han inte vill ha något i huset (utanför huset så tror jag att han kommer blockera henne på direkten om hon uppvisar ett liknande beteende som hon gjort därinne) Jag hoppas hon hittar sig själv, och kan lära sig att älska sig själv för det känns som att hon är otroligt osäker och vilsen, men vem vet hon kanske är annorlunda på utsidan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Har Julia pissat i duschen än?
Inte vad jag har sett men det är väl inte helt omöjligt.
Medlem
xrlpyts avatar
Har äntligen insett att man kan pausa liven och spola tillbaka när man ser något minnesvärt att cappa. Säger inte vad det är, men ni kanske kan gissa:

https://ibb.co/hYtqDW2
2021-04-02, 00:10
Bannlyst
Nardos och matte verkar inte funka så bra 😂
2021-04-02, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alex cockblockar alltså återigen Tanja och Pedram. Helt sinnessjukt ut med han bara

Kanske det enda bra gossen tillfört. Att rädda Tanja från den arabiska säden ska genom Alex ses som ett tecken från herren gud självt!
2021-04-02, 00:11
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror faktiskt inte Victoria har intresse för Adrian, hon gillar nog bara umgås med honom på en vänskaplig nivå och sen verkar hon ogilla Madde så hon njuter nog lite av att irritera henne.

Samma sak sa man om henne angående Martin förra året och uppenbarligen var det inget sånt.

Victoria har inget som helst intresse för någon annan. Hon vill endast ha TV-tid i myskläder och gillar att skitsnacka andra. Har hon lärt sig nåt från förra säsongen?? NEJ!! = UT återigen!!
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har äntligen insett att man kan pausa liven och spola tillbaka när man ser något minnesvärt att cappa. Säger inte vad det är, men ni kanske kan gissa:

https://ibb.co/hYtqDW2

Hon har jävligt fina tuttar. Men det är det enda fina på henne också.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slevinlucky
Han är fly förbannad att emelie duschar med andra killar!

Ja, måste varit det, men var ju bara en kille där, Dompa, resten tjejer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in