Hoppas att de fortfarande har utredningen "öppen" vilket är troligt.
Det är möjligt att det analyseras mer än vad "vi" vet.
Någonting som slog mig, är vid en titt på geokontona, gällande SD och HD.
Det är full fart, klättras och paddlas, cyklar, bilar, tältning, med barn, utan barn mm
När var det som SD inledde sin intima relation med LW?
När var HD så djupt nere så att SD ville barmhertighetsmörda familjen?
I april 2018 var HD utomlands fyra dagar, med mamma och syster och cachade.
Jag får det inte att gå ihop. Hon hade precis flyttat ifrån SD, SD insin tur var på geotur med tjejerna.
Någonting som verkar knepigt, är detta med The heart of Sweden geo tour.
Det hänvisas till mailadress och ny hemsida, men det finns ingenting.
Det är Region Örebro län som bidragit till eventet, men det finns inte redovisningar för det.
Någon artikel stod det att 45 miljoner delades ut i bidrag till olika turism och kultur projekt.
Efterfrågningar ger inga resultat, de ansvariga, som är med på reklamflyern, verkar ha andra befattningar idag.
Anmälan till den första och största Svenska geotouringen, skulle göras till utvecklingsledare
Je*nette Br*orsson Ek*lund
Kommunikator Jes*ie K*rlsson
Presskontakter S*en L*ndberg, c*rl Ol*son, Ce*ilia Pi*rre T*llroth, P*tra E*enstam samt O*a St*öm Davidssons granne heter likadant?
Kommunikationsstrateg L*na H*gsten
Vart finns pengarna för projektet, som de kunde finansiera event med alla casher, merchandieser, mm
Någonting stämmer inte.
Jag tror att LW och SD och HD drog i trådar och sökte bidrag via olika organisationer, tex kyrkan region Örebro, alla föreningar som tänkas kunde, hälsa, friskvård, turism, mm
HD som inte var särskilt delaktig, men omnämns som om hon och SD ordnat det fantastiska eventet själva. LW omnämns inte. Alls.
Lena dör i maj och i juli meddelar HD att tyvärr måste touren arkiveras eftersom Region Örebro län inte kommer finansiera mer.
När dunkade hon in sina fuskloggar för gott?
Det är möjligt att det analyseras mer än vad "vi" vet.
Någonting som slog mig, är vid en titt på geokontona, gällande SD och HD.
Det är full fart, klättras och paddlas, cyklar, bilar, tältning, med barn, utan barn mm
När var det som SD inledde sin intima relation med LW?
När var HD så djupt nere så att SD ville barmhertighetsmörda familjen?
I april 2018 var HD utomlands fyra dagar, med mamma och syster och cachade.
Jag får det inte att gå ihop. Hon hade precis flyttat ifrån SD, SD insin tur var på geotur med tjejerna.
Någonting som verkar knepigt, är detta med The heart of Sweden geo tour.
Det hänvisas till mailadress och ny hemsida, men det finns ingenting.
Det är Region Örebro län som bidragit till eventet, men det finns inte redovisningar för det.
Någon artikel stod det att 45 miljoner delades ut i bidrag till olika turism och kultur projekt.
Efterfrågningar ger inga resultat, de ansvariga, som är med på reklamflyern, verkar ha andra befattningar idag.
Anmälan till den första och största Svenska geotouringen, skulle göras till utvecklingsledare
Je*nette Br*orsson Ek*lund
Kommunikator Jes*ie K*rlsson
Presskontakter S*en L*ndberg, c*rl Ol*son, Ce*ilia Pi*rre T*llroth, P*tra E*enstam samt O*a St*öm Davidssons granne heter likadant?
Kommunikationsstrateg L*na H*gsten
Vart finns pengarna för projektet, som de kunde finansiera event med alla casher, merchandieser, mm
Någonting stämmer inte.
Jag tror att LW och SD och HD drog i trådar och sökte bidrag via olika organisationer, tex kyrkan region Örebro, alla föreningar som tänkas kunde, hälsa, friskvård, turism, mm
HD som inte var särskilt delaktig, men omnämns som om hon och SD ordnat det fantastiska eventet själva. LW omnämns inte. Alls.
Lena dör i maj och i juli meddelar HD att tyvärr måste touren arkiveras eftersom Region Örebro län inte kommer finansiera mer.
När dunkade hon in sina fuskloggar för gott?