Adrian "Shit, vad sjukt" Podde pratade med Pedram, finns ett klipp i appen!
Han vågar inte prata direkt till Madde, trots att det är uppenbart även för honom att hon inte mår bra över situationen. Sånt drama ingår inte i hans gameplan.
Menar du att jag måste öppna appen och kolla? FEED ME med hela konversationen, tack.
Nej men jaha okej
vafan
Tycker så jävla synd om Madde. Hon är värd mer än någon som håller dörren öppen för en miljon.
Poolrummet kan jag inte uttala mig, jag såg det inte, men jag vakade som en hök över deras säng senare den natten. Visst, det var ett täcke över så jag inte ta gift på det, men jag har inga som helst tvivel om att Pedram lade in den och juckade. Det finns ingen annan motivering till de rörelserna som pågick.
Jag såg rörelserna i sängen och det finns ingen annan förklaring till rörelserna än knulleri.
Ja och med det så avslöjar han ju verkligen vem han är och vilka värderingar han har. Hur kan en person ha en relation med någon som ljuger och hittar på för att rädda sitt eget skinn?De flesta kvinnor har en önskan om att få känna sig trygga och Pedram failar på själva grundprinciperna för när han ljuger trots att han vet att kamerorna sett allt, ja då lär han fortsätta att ljuga. Finns ingen trygghet att lita på hos en sån person tyvärr!