2021-04-01, 19:23
Medlem
Sa Victoria att Adrian är kattig??? Haha nämen nuuuuuu inte en till
2021-04-01, 19:24
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Beror på vad man menar med klick. Jag tror att han helt enkelt inte är tänd på henne.
Lyssnade du inte fullt ut!
Han sade klart & tydligt att han VAR intresserad av Madde, men dem har inte fått tid tillsammans för sk deep talks och bara få umgås tillsammans för lära känna varandra på ett djupare plan!

Om du tittade förra säsongen mellan Jassa % Martin samma situation rakt upp och ned copy paste, Men dem fick tiden tillsammans i samma säng nu bockas det hej vilt i sängarna klart fan dem inte fått den tid som behövs för att känna det klicket vad det då är!
Senast redigerad av DjPutte 2021-04-01 kl. 19:26.
2021-04-01, 19:24
Bannlyst
[quote=kagay1|75327376]
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Den här tråden är så jävla..........

Adrian och Madde och Emelie bla bla bla bla
Från morgon till kväll....

Här ska vi hata deltagarna, vad fan är det med är ni homosexuella hela gänget?[/QUOTE]
Du får skylla allt på mig, homosexualitet är ju contagious, och jag har utsatt alla för smittan

Ni satt på mentalsjukhus förr, nu styr nu till och med agendan på flashback, jag ger upp...
2021-04-01, 19:25
Medlem
Ännu en tjej sugen på Adrian. Inte förvånande dock.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du ser ingen annan ser. Den snyggaste herren i huset är enligt samtliga flickor där inne AD.
Och även Jullan sade det, då flockas automatiskt man runt honom. Inget konstigt med det. Eller.

Rent utseendemässigt så är Adrian snyggast. Även om jag har svårt att se det nu efter ett par veckor av mössa, burkputtande och intetsägande person.
Men Dennis är lång, manlig, ser helt ok ut, har personlighet och är skitrolig. Alltså blir han de snyggaste därinne. Jag ser hela tiden att Dompa drar till sig gänget pga att han sprider glädje.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han sade klart & tydligt att han VAR intresserad av Madde, men dem har inte fått tid tillsammans för sk deep talks och bara få umgås tillsammans för lära känna varandra på ett djupare plan!
Men AD har ju Peter på utsidan som väntar?...varför skulle han strula med en tjej när han har sitt på det torra som väntar på utsidan.
2021-04-01, 19:26
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Victoria att Adrian är kattig??? Haha nämen nuuuuuu inte en till

Jag tyckte också hon sa det! Åh herregud detta blir kaos. Speciellt när hon vet om AD/Madde-situationen
Medlem
Och där erkände Victoria för Joel att hon är tänd på Adrian, vilket man märkte från sekunden hon kom in i huset. Nu får Madde steppa upp sitt game med tanke på att hon erkände för Victoria vad hon känner, Victoria kommer stå i vägen så långt hon bara kan!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Naturligtvis. Vad finns mer att diskutera, han har ett intresse och även sade att det är hans typ av brutta men de har aldrig fått tid tillsammans. Inte ens fem minuter. Då är läget som det är.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Men AD har ju Peter på utsidan som väntar?...varför skulle han strula med en tjej när han har sitt på det torra som väntar på utsidan.
Du lyssnade inte vad han sade eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Du hörde själv att han inte vill egentligen va? Eller lever du i din drömvärld än

Det verkar vara du som lever i en drömvärld. Han sa exakt allt det där
2021-04-01, 19:27
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Kände inte han exakt likadant förra året?

Skönt att man ÄNTLIGEN fick höra Adrian forma orden att han inte riktigt känner likadant som Madde trots att han lindade in det i mer sockervadd än vad som finns på en amerikansk nöjespark. Han stänger inte dörren för hon är trevlig och attraktiv men det är inte mer än så. Kan vi släppa det här nu

Mössan är douchig som isåfall inte säger till nerkärade Madde att det inte kommer bli något. Det är värre att låta henne gå runt med en förhoppning om att det KAN finnas en chans än att bara säga ifrån. Hon slösar bort halva BB upplevelsen på luftslott. Mössan tror han är snäll men det är precis motsatsen han är. Att säga att dom kanske kan dejta utanför huset är bara löjligt, dom har inte direkt något bättre för sig än att dejta nu. Efter BB kommer båda bo långt ifrån varandra och allt kommer rinna ut i sanden troligtvis, men det passar nog mössan bra eftersom han inte kan stå upp för sig själv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in