2021-04-01, 19:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag ser det helt tvärtom. Tycker Adrian söker sig till och sätter sig där Dennis är.

Det enda jag ser är att de har klickat och snackar ganska mycket med varandra.
Och det är inte konstigt för Dennis är ingen pusher utan laid back och det gillar AD.
2021-04-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ibland får jag en känsla av att Joel är en jävla hetsare när det kommer till just sånt här, hålla på och försöka para ihop folk.
Eller förstöra...
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Vi vet ju dock inte om han har frågat TV4 eller inte

Nej det är klart.

Tänkte mest på att fråga dom som har sina röster med. Men det är säkert inga konstigheter.
Bannlyst
Nu har knubbisen klämt i sig för små kläder och vrålar 😩
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian hade definitivt backat om han visste hur desperat Madde är och hur hon pratar om honom med Joel och Emelie. Adrians syster kommer berätta för honom hur Madde har jagat honom sedan start. Jag tror hon pratade om Adrian i sin intervju. Adrian har blivit jagad av tjejer hela sitt liv så jag tror inget kommer hända på utsidan.

Och efter samtalet med Pedram så tror jag inte att Adrian sa till Madde på måndagsfinalen att de kommer dejta på utsidan. Madde ljög eller så hörde hon fel.

Tror han sa till henne ”jag vill träffa dig på utsidan” och hon uppfattade det som ”jag vill dejta dig på utsidan” .

Victoria gav honom ett hemligt meddelande i måndags från hans bekanta från utsidan och jag tror att något därifrån också är anledningen till att han helt plötsligt tog extremt mycket avstånd från henne.
2021-04-01, 19:14
Medlem
SÅ JÄVLA SNÅL JOEL ÄR, Han ville ta alla shots och säga att de blev lurade. Tur att Nardos sa nej
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Jag fattade ingenting av samtalet mellan Pedram och Adrian.
Känner han något eller ej?
Han sa "vi klickar inte på det sättet som jag hade velat."
Avslutad
Ser ut som dom fått in shot
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Här är Ponnes version av "Pissat i poolen" Är i slutet på Podden hallå huset. Låten börjar vid 54:10

https://open.spotify.com/episode/1zI9coqAWhbS9PqrOyLgzr?si=qwHU4ud2R0i8Z5IQTkNqVw

Dom kanske skulle spela upp den för dom i huset
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vicky hänger löst pga guldramsplatserna är tagna.

Vad gör dessa mongo idag? Händer det något kul nu ikväll? Ser att dom är utklädda men har inte hängt med idag.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu har vi ÄNTLIGEN fått svar!!

Joel konfronterade Adrian och Madde och sen gick han och pedram fortsatte samtalet och Adrian öppnade upp sig för pedram.

Adrian säger att han vill lära känna henne bättre först och att det får motsatt effekt när folk pushar. Och att han är rädd för att det är känslor som bara finns i huset och kommer bli annorlunda utanför huset. Därför vill han vänta med att dejta henne till utanför huset. Men han är öppen för det men det måste ske naturligt. Pedram tycker de passar ihop

Det var ett bra snack och nu vet i att det finns intresse från hans sida.
Punkt.
2021-04-01, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian hade definitivt backat om han visste hur desperat Madde är och hur hon pratar om honom med Joel och Emelie. Adrians syster kommer berätta för honom hur Madde har jagat honom sedan start. Jag tror hon pratade om Adrian i sin intervju. Adrian har blivit jagad av tjejer hela sitt liv så jag tror inget kommer hända på utsidan.

Och efter samtalet med Pedram så tror jag inte att Adrian sa till Madde på måndagsfinalen att de kommer dejta på utsidan. Madde ljög eller så hörde hon fel.

Tror definitivt hon ljög, annars hade man ju känt ett lugnt och bekräftelse - inte gått och störtbölat. Och skulle det någonsin bli något mellan dem så hade nog AD också känt "wow" från start som Madde gjort. Som Nardos sa "Ska det hålla utanför huset måste det vara något riktigt starkt"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in