Klicket HAR inte kommit men säg mig när fan har klicket kommit direkt, Utan dem MÅSTE ha mer tid tillsammans vilken dem inte har haft utan folk vart runt dem!
Gamnacken cockblockar för han är själv ute efter en brud
Joel konfronterade Adrian om Madde och sen gick han och pedram fortsatte samtalet och Adrian öppnade upp sig för pedram.
Adrian säger att han vill lära känna henne bättre först och att det får motsatt effekt när folk pushar. Och att han är rädd för att det är känslor som bara finns i huset och kommer bli annorlunda utanför huset. Därför vill han vänta med att dejta henne till utanför huset. Men han är öppen för det men det måste ske naturligt. Pedram tycker de passar ihop
Senast redigerad av Nuroch123 2021-04-01 kl. 19:18.
Speciell om de sagt att han inte ska prata med andra personen, då springer han fortare dit och frågar ut mm. För att sedan cockblocka dem om de är i samma sovrum.
Ja precis han gör tvärtom och sen är det som att han är en del av dom.. knepigt att luska ut hur Joel tänker.
Adrian hade definitivt backat om han visste hur desperat Madde är och hur hon pratar om honom med Joel och Emelie. Adrians syster kommer berätta för honom hur Madde har jagat honom sedan start. Jag tror hon pratade om Adrian i sin intervju. Adrian har blivit jagad av tjejer hela sitt liv så jag tror inget kommer hända på utsidan.
Och efter samtalet med Pedram så tror jag inte att Adrian sa till Madde på måndagsfinalen att de kommer dejta på utsidan. Madde ljög eller så hörde hon fel.