2021-04-01, 18:03
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Herregud vad fan har white trashet på sig. Ett tygstycke och lökarna nästan framme i fejset
Det är en självmordsdräkt, bara böja ned huvudet och vips så har man kvävt sig själv.
2021-04-01, 18:03
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu spottade jag återigen ut must över hela mattan. Gapskrattar högt ut! Min städerska lär väl undra varför det är så mycket fläckar på mattan. 😂😂😂😂

Blir det någon jävla fest eller? Fick Viktoria hybris över att det ska hållas en fest i hennes ära?

Ja men hellre must än spotta rödvin som jag gjorde. 😂 Skyller på min katt. Katt-fan att spilla ut rödvin.
2021-04-01, 18:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon är såhopplös den tönten 33 år gammal och fjantar sig som en fjortis

Förhoppningsvis åker båda inom kort så man slipper idioterna

Ja och det kanske blir två som ryker på Måndag och då får vi hoppas det blir Alex och Madde, Om inte de tre gamla deltagarna lämnar för då behöver kanske ingen lämna.
2021-04-01, 18:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja de tittar inte ordentligt men jag har sett en del saker som som gör att jag tror att detta är en Lennie nr2. Ska bli intressant vad mer som kommer upp till ytan med tiden som går för han sticker ju inte ut som speciellt intressant. Han vinner tävlingar, han charmar de kvinnliga deltagarna tillräckligt för att han ska få deras lojalitet och han kör hela den här framtoningen exakt som Lennie gjorde. Jag ser sånt och det är så irriterande. Samma sak med Lennie, han var inte särskilt intressant, han kunde laga mat, han hoppade och studsade så fort det hände något. Han vågade dock aldrig släppa loss ordentligt för han var så otroligt medveten att inte göra några misstag för att vinna tittarna och de andra i huset. Adrian är inget undantag. Dompa verkar mer genuin än många där inne, vad jag känt så här långt.

Dompa är bäst! BB blev plötsligt 10X (som hans tatuering) bättre helt plötsligt.

Ja jag fattar inte varför tittarna vill ha en konflikträdd tönt. Och jag förstår inte varför tjejerna har intresse i honom heller. Jag hade lagt ner efter en vecka eller två när man insett att han är en manbaby.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kände själv när jag skrev det att det var tveksamt om det var godkänt

Hihi 😝 men de kanske kan veva in henne i löshår så hon inte råkar tafsa . 😉
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Formulerade mig fel! Jag vet att hennes lag inte vann, men hörde att OM dom hade vunnit så hade hon inte blivit immun ändå.

Aha ok, nu förstår jag
Ja så var det nog, minns faktiskt inte.
2021-04-01, 18:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Det är en självmordsdräkt, bara böja ned huvudet och vips så har man kvävt sig själv.
Faaan. Tanja är ju annars så jävla snygg ikväll. Ansiktet och håret är ju jättevackert.
Snäääälla byt bara toppen.
2021-04-01, 18:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Haha det roligaste är folk flyr från honom, hoppas Emelie eller dompa lackar på luffarn

Alex satte sig i soffan. Såg till att ha mycket plats för Dompa och Emelie att sätta sig ner. Dompa går och sätter sig på motsatt sida Alex i soffan. Emelie sätter sig bredvid Dompa. Det såg demonstrativt ut
Alex fattar inga vinkar. Han är helt borta.
2021-04-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja men hellre must än spotta rödvin som jag gjorde. 😂 Skyller på min katt. Katt-fan att spilla ut rödvin.
HAR DU KATT

gillar dig ännu mer nu

Någon som vet om det är flygfest i kväll?
2021-04-01, 18:10
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa är bäst! BB blev plötsligt 10X (som hans tatuering) bättre helt plötsligt.

Ja jag fattar inte varför tittarna vill ha en konflikträdd tönt. Och jag förstår inte varför tjejerna har intresse i honom heller. Jag hade lagt ner efter en vecka eller två när man insett att han är en manbaby.

Ja men jag tror som du att Adrian gör en immitation av Lennie och hoppas att de ser igenom det den här gången.

Håller med dig, Dompa är som en stor nallebjörn som bara är! Det är oftast det bästa att bara vara mänsklig på gott och ont med en gräns såklart men egentligen varför försöka vara något annat?
2021-04-01, 18:10
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HAR DU KATT

gillar dig ännu mer nu

Någon som vet om det är flygfest i kväll?

Till och med två.
2021-04-01, 18:11
Medlem
Ska det här programmet aldrig ta slut?

Skicka ut folk nu. Skulle vara sköj om det skedde annan dag än måndag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här