2021-04-01, 18:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Han töjer ut den på Judiths arsle. Garanti ingår.
Ha ha du är ju smart som få, när han börjar lipa ikväll kan han krypa in i hennes röv och försvinna för alltid.
2021-04-01, 18:00
Medlem
Ridnes avatar
Alex är så jobbig med sitt plåstrande på Emelie. Han kommer cockblocka sönder henne och Dompa ikväll.
2021-04-01, 18:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja precis! Han är en snyggare och mindre bra kock än Lennie men samma menlösa och konflikträdda fjant. Och det jävliga är att det verkar gå hem hos tittarna denna gång också.

Ja de tittar inte ordentligt men jag har sett en del saker som som gör att jag tror att detta är en Lennie nr2. Ska bli intressant vad mer som kommer upp till ytan med tiden som går för han sticker ju inte ut som speciellt intressant. Han vinner tävlingar, han charmar de kvinnliga deltagarna tillräckligt för att han ska få deras lojalitet och han kör hela den här framtoningen exakt som Lennie gjorde. Jag ser sånt och det är så irriterande. Samma sak med Lennie, han var inte särskilt intressant, han kunde laga mat, han hoppade och studsade så fort det hände något. Han vågade dock aldrig släppa loss ordentligt för han var så otroligt medveten att inte göra några misstag för att vinna tittarna och de andra i huset. Adrian är inget undantag. Dompa verkar mer genuin än många där inne, vad jag känt så här långt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej jag orkar inte höra Madde så jag hoppas hon lämnar, såååååååååå tråkigt. Lös det, prata med AD eller bara knip!
Hon är såhopplös den tönten 33 år gammal och fjantar sig som en fjortis
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alex och Madde är lika när det kommer till att jaga människor som springer ifrån dom
Förhoppningsvis åker båda inom kort så man slipper idioterna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kanske landar ett litet plan på utegården. Dom i huset måste själva komma överens om 3 stycken som omedelbart måste lämna big brother i planet.

Fatta vilket bråk det skulle bli

Haha, åh. Det hade varit otroligt!
Briljant, vid närmare eftertanke. Behöver det scenariot förverkligat bums.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Alex är så jobbig med sitt plåstrande på Emelie. Han kommer cockblocka sönder henne och Dompa ikväll.

Jag vill ha ut Alex också.
2021-04-01, 18:02
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hon gills ej .

Kände själv när jag skrev det att det var tveksamt om det var godkänt
Medlem
Citat:
Ja precis! Han är en snyggare och mindre bra kock än Lennie men samma menlösa och konflikträdda fjant. Och det jävliga är att det verkar gå hem hos tittarna denna gång också.
Folk är utvecklingsstörda. Det är bara så!
Medlem
Citat:
Haha det roligaste är folk flyr från honom, hoppas Emelie eller dompa lackar på luffarn
Medlem
Alex

..H
L O V E
..P
..E

-tatuering KAN vara det fulaste jag sett i reality-tvsammanhang

och då har man ändå skådat VEMS DET NU VAR "varsågod och sitt"(?)-tatuering
Medlem
Spajdors avatar
Är det hamburgerdressing Emelie har på sin Gorby?
Det är det mest brutala jag sett, näst efter att en kompis till mig på lågstadiet hade curry och ketchup på sin Billys....😩
2021-04-01, 18:03
Medlem
Lala.s avatar
Jag vill se Olga ikväll.
Och jag vill inte se snurra flaskan och kumbaya samtal. Det behövs stora bråk nu och folk som skriker så högt att taket lyfter plus lite knuff i poolen . In med DRAAAMAAA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in