2021-04-01, 17:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Finns det så stora ”pilothattar” som passar hans Frankensteinhuvud?
Hehe.
Han töjer ut den på Judiths arsle. Garanti ingår.
2021-04-01, 17:55
Medlem
Lala.s avatar
Finns det en tjej i detta huset som inte har fillers insprutat och portabelt löshår? 🤬
2021-04-01, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Har Victoria blivit autonominerad eller varför hade inte hon blivit immun om hennes lag vann tävlingen?
Nu vann ju inte hennes lag tävlingen, men oavsett hade hon inte blivit immun pga bara två av de gamla kunde bli immuna och Julia och Mergim knep de platserna före henne.
2021-04-01, 17:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Finns det en tjej i detta huset som inte har fillers insprutat och portabelt löshår? 🤬

Judith
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jag har funderat på hur det vore att jobba som flygvärdinna. Det skulle ju vara kul att resa men frågan är hur mycket tid man får på en plats innan man ska upp i luften igen? Och undrar om det alltid är typ samma sträcka man flyger eller om man får åka till många olika platser...
hmm 🤔
Jag kollar ganska ofta på en 747-pilots YouTube-kanal, intrycket jag fått är att det är vanligt att de får i alla fall en kväll på en location, och så flyger de igen eftermiddagen nästa dag, eller att de får en heldag ledigt. Ibland t o m längre än så, men det blir väl mer och mer ovanligt eftersom flygbolagen försöker maximera utnyttjandet av planen. Sen är det ju skillnad om man flyger nationellt eller internationellt, någon annan pilot som jobbade i Spanien förklarade att det bästa med hans dagar var att han flyger kors och tvärs under dagen, men landar ändå i sin hemstad när passet är slut och kan åka hem till familjen. Internationellt blir det såklart annorlunda där en flygning oftast är lika med ett arbetspass.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Joelina har jag för mig
2021-04-01, 17:58
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Judith

Hon gills ej .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vann hennes lag? Nä, simons lag med joel och Jackie vann ju idag?

Formulerade mig fel! Jag vet att hennes lag inte vann, men hörde att OM dom hade vunnit så hade hon inte blivit immun ändå.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vad är det för enormt fula strippstövlar ”influencers” stapplar omkring på?
2021-04-01, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nu vann ju inte hennes lag tävlingen, men oavsett hade hon inte blivit immun pga bara två av de gamla kunde bli immuna och Julia och Mergim knep de platserna före henne.

Tack för svar! 👏 Nu hoppas man att hon och Alex får lämna på måndag!
2021-04-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jepp, hon är utbildad pilot, men hon kände att hennes rätta kall var flygvärdinna, hon vill hellre "jobba med människor" än att sitta och pilla på en massa tråkiga knappar och spakar.
Nu spottade jag återigen ut must över hela mattan. Gapskrattar högt ut! Min städerska lär väl undra varför det är så mycket fläckar på mattan. 😂😂😂😂

Blir det någon jävla fest eller? Fick Viktoria hybris över att det ska hållas en fest i hennes ära?
2021-04-01, 18:00
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Judith

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in