En sak jag regerar på var när jag läste en intervju med hennes bästa kompis. Bästa kompis är ” jättelycklig ” för hon har förlovat sig med en kille som BO kände. Kan det vara så att BO kände sig ledsen och utanför nu när hennes bästis nu hade kille och till med förlovad.
Kan det vara så BO kände MGM och ville kanske ” också ha en kille” fast hon gillade honom kanske egentligen inte. Men bättre med honom än ingen kille alls, så hon bestämmer sig då att sova över därav hon är klädd i pyjamas alltså hon såg MGM mer som en kompis och inte en man ,man har sex med. MGM tyckte kanske att de var ett par och ville ha sex , o så slutade det tragiskt. BO ville egentligen inte utan var bara ute efter kanske lite närhet och kompisskap. Hon trodde kanske hon skulle kunna bli kär i honom längre fram. men han ville nu.
Läste också om MGM och en kompis till honom ( kille ) verkar ha sex , då kan det mycket väl vara att MGM ville ha analsex, och BO ville kanske inget alls.
Det har ju inte framkommit om hon hade haft sex eller om de har hittat sperma på henne.
Nej det är inte "typ samma" Sannolika skäl behöver inte heller betyda att man har några "bevis" Det räcker med att han var den som såg henne och att kompisen säger att hon var rädd för henne. Dna analys tar lång tid.
Polisen hade enligt media spärrat av på 3 platser varav Elin sen hittades på en av dessa.
Bostaden, ett område kring järnvägsstationen har jag för mig. Vet vi det 3:e området?
Om man gör 3 avspärrningar så så måste man ju ha hittat/misstankar om att hitta inom dessa områden så någonting har ju pekat ditåt.
Kroppen funnen i ett skogsområde nära järnvägsstationen, ca 12 km från Mgm:s hem och i trädgården har jag läst. Är de 2 första (12 km och nära stationen) samma ställe.
Bra jobbat av polisen tycker jag.
En lekplats på andra sidan ån, ganska mittemot huset. Man undrar varför det är avspärrat där
Jag har inte Facebook och undrar om det stämmer som någon skrev tidigare att mgm enbart följer kändisar och Elins syster?
Låter ju lite konstigt.....
Dessutom undrar jag lite över att det gick så snabbt för polis att dra igång allt. Det kan inte varit Elin själv som larmat. Talar något emot det. Hon kom aldrig ut ur husbilen troligtvis för det är väl mgm som sagt att hon lämnade honom på natten? Tänker att kansle försökte hon påkalla hjälp. När drog allt igång med polisen, vilken tid? Stackars flicka.