2021-04-01, 16:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Tycker ni Viktoria ser bra ut?
Jag tyckte det förra säsongen när hon kom in, men sen gick det utför. Nu vet jag inte om hon gjort några fler konstiga ingrepp, eller om jag bara inte bedöma henne objektiv alls, men jag ser liksom bara.. katastrof.
2021-04-01, 16:52
Medlem
Det Madde upplever angående Victoria och Adrian är bara karma!

När hon kom in så hade Emelie fortfarande lite intresse för Adrian men det struntade Madde i för hon visste inte "hade inte sett programmet" tydligen.

Hon sa i en intervju innan hon gick in att hennes familj eller vänner hade berättat för henne om Adrian, men om detta verkligen stämmer så tycker jag det är riktigt lågt av dom att då inte berätta att det finns en tjej som eventuellt har intresse för honom.

Hon dubbelkollade inte ens något med Emelie innan hon andra dagen gick och la sig bakom Adrian och började klia hans rygg.

Madde visste exakt vem Adrian var innan hon gick in, hon har inte bara intresse för honom utan hon är helt besatt!
2021-04-01, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men han vet ju att hon har känslor för honom och att hon gråter typ varje kväll. Han säger att han vill dejta henne på utsidan men ger inget till henne därinne. Nardos får hundra ggr mer uppmärksamhet från honom än Madde som får noll. Han borde vara rak och ärlig och säga att han inte är intresserad eftersom han uppenbarligen inte är det. Han går aldrig självmant för att ge henne uppmärksamhet. Är man intresserad gör man det.
Jag har inte hört detta om dejta, men vad jag förstår av människor på instagram så har han sagt "vi ses på utsidan" vilket man skulle kunna säga till alla. Förvånar mig inte om hon tar det som dejta när hon är så kär i en kille som knappt visat intresse. Man märker ju, Adrian pratar aldrig om de på ryska posten så medans hon pratar om att de kyssts som att det hände vid en solnedgång. DET VAR EN LEK där människor pekade på samma person hela tiden för att det skulle hända, hon är verkligen som 14 år.
Senast redigerad av Jen1n1 2021-04-01 kl. 16:59.
2021-04-01, 16:55
Medlem
Citat:
Men han vet ju att hon har känslor för honom och att hon gråter typ varje kväll. Han säger att han vill dejta henne på utsidan men ger inget till henne därinne. Nardos får hundra ggr mer uppmärksamhet från honom än Madde som får noll. Han borde vara rak och ärlig och säga att han inte är intresserad eftersom han uppenbarligen inte är det. Han går aldrig självmant för att ge henne uppmärksamhet. Är man intresserad gör man det.

Fast han sa att han kunde tänka sig det. Inte att det var det han ville, helt olika saker.
2021-04-01, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ok lista, skulle bara byta Em mot Ju.

Trevligt att vi är överens Zingo
2021-04-01, 16:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
HATAR Emelie, hon klagar tisigt på morgonen till Madde om att Dennis visar ingen kärlek, vill inte mysa/kyssa och krama om henne på nätterna, och att hon känner att han håller på bli en AD...man ba take chill pill kvinna, människan har inte ens varit i huset en vecka.

Det är ju bara Dennis som tar initiativ till närhet med henne. Han har lagt armen om henne, han har pillat henne i håret, han har skedat. Han kanske tror att han tränger sig på eftersom hon är som en död fisk. Emelie är lite som Adrian i kvinnlig version när det kommer till sånt tror jag.
2021-04-01, 16:57
Medlem
Va skönt för Simon att slippa behöva tänka på att gå på tå hela tiden
2021-04-01, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det Madde upplever angående Victoria och Adrian är bara karma!

När hon kom in så hade Emelie fortfarande lite intresse för Adrian men det struntade Madde i för hon visste inte "hade inte sett programmet" tydligen.

Hon sa i en intervju innan hon gick in att hennes familj eller vänner hade berättat för henne om Adrian, men om detta verkligen stämmer så tycker jag det är riktigt lågt av dom att då inte berätta att det finns en tjej som eventuellt har intresse för honom.

Hon dubbelkollade inte ens något med Emelie innan hon andra dagen gick och la sig bakom Adrian och började klia hans rygg.

Madde visste exakt vem Adrian var innan hon gick in, hon har inte bara intresse för honom utan hon är helt besatt!

EXAKT så där! Fan amen på den
2021-04-01, 17:00
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Det är ju bara Dennis som tar initiativ till närhet med henne. Han har lagt armen om henne, han har pillat henne i håret, han har skedat. Han kanske tror att han tränger sig på eftersom hon är som en död fisk. Emelie är lite som Adrian i kvinnlig version när det kommer till sånt tror jag.

Jag tror att det är som med situationen med AD/Tess, att Emelie inte vill vara för på Dennis pga fler tjejer verkar intresserade. Nu finns det ju fler aspekter i den grejen, men just det är väl grundpunkten liksom
2021-04-01, 17:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag har inte hört detta om dejta, men vad jag förstår av människor på instagram så har han sagt "vi ses på utsidan" vilket man skulle kunna säga till alla. Förvånar mig inte om hon tar det som dejta när hon är så kär i en kille som knappt visat intresse. Man märker ju, Adrian pratar aldrig om de på ryska posten så medans hon pratar om att de kyssts som att det hände vid en solnedgång. DET VAR EN LEK där människor pekade på samma person hela tiden för att det skulle hända, hon är verkligen som 14 år.

Hon påstår själv att han sagt att han hade viskat till henne innan annexet att han ville dejta henne utanför sen. Sen vet jag inte om hon förvrängt det eller inte.
Adrian ser ju hur dåligt Madde mår över det och borde då vara rakryggad och gå och trösta och tala ut. Så gör en riktig man. Man ignorerar inte någon som mår dåligt utan man klargör var man står. Tycker jag!
2021-04-01, 17:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag tror att det är som med situationen med AD/Tess, att Emelie inte vill vara för på Dennis pga fler tjejer verkar intresserade. Nu finns det ju fler aspekter i den grejen, men just det är väl grundpunkten liksom

Ja men hon måste ju ge något tillbaka annars kanske han ger upp om han inte tror hon är intresserad. Hon kan luta sig mot honom eller lägga sig på hans bröst eller vad som eftersom han har gjort liknande mot henne. Han visar henne mer intresse än till någon annan tjej därinne så det borde hon inte noja över.
2021-04-01, 17:04
Medlem
Vad tycker ni om min bror Dennis som är i huset?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in