2021-04-01, 15:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Bra att både Jackie och Dennis sitter säkert denna vecka!

OH YES fy fan vad underbart..BB-Guden har hört min bön!!! Jag trodde att Simons lag skulle sitta på Måndag. Nu skiter jag i vem som åker.. Det kommer bli Alex eller Judith och det är jag nöjd med.
Om inte BB riggar skiten då som jag trodde igår och skickar hem Madde för att säkra Adrians popularitet och Nardos ryggkliare.
2021-04-01, 15:29
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jaja, let's make lemonade. Sitter ett helt lag på måndag så spelar det ingen roll, i rosa röstar jag kvar Madde, i gula röstar jag kvar Emelie. Jag har aldrig varit mindre kluven inför en omröstning hittills.

Men det kan ju komma fler twister såklart, fredag och hela helgen är kvar..

Är 100% med dig. Kommer också rösta Madde från rosa och Emelie i gula, beroende på hur det går med eventuella immunitetstävlingar.
2021-04-01, 15:30
Medlem
Snälla nån som kan skicka inbjudan discord? fick nån inbjudan men den var PK. vill ha den riktiga toxic där man får skriva vad man vill
2021-04-01, 15:30
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ingen lär ju ge honom immunitet
Större chans att Nardos blir trådfavorit

Står det mellan Alex och Judith på måndag tro?
2021-04-01, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du missade precis lagtävling mellan de tre lag som hängde löst fortfarande, de skulle bygga en 50 cm plattform som kunde hålla deras vikt i 15 sekunder, lag grön (Simon Joel Jacki) vann och är immuna.

Annars har väl inget hänt.. eller jo, BB låste in Simon i uppdragsrummet och så fick de andra i huset lura i honom att de fått dagsfest medan han var borta.

Meeen åååh, hoppas de lägger upp den tävlingen i appen snart, vill se! Men vilka hänger löst då, Madde, Judith och Nardos eller..? Kanske tänker fel eller glömmer någon nu.
2021-04-01, 15:31
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte för att gå full out autist meeeeeen vilka kromosomer folk har är väl knappast någonting man behöver eller kan TRO något om
Menade bara vem/vilka som är manliga/kvinnliga. Ja skiter i kromosomer, manligt och kvinnligt osv.
Skulle tex inte betala Joel som hantverkare men inte någon av de andra tjejerna i huset heller
2021-04-01, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu ska Emelie ut!
Håller med om det. Ingen ska rädda henne och få skit för det sedan som Adrian fick. Han är inte ens bra i tävlingarna enligt henne. Undrar hur mycket koll hon har på vilka som presterat bäst i tävlingarna. På samma nivå som Alex enligt mig. Tråkig utveckling för henne.
Senast redigerad av Ricardos 2021-04-01 kl. 15:34.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Meeen åååh, hoppas de lägger upp den tävlingen i appen snart, vill se! Men vilka hänger löst då, Madde, Judith och Nardos eller..? Kanske tänker fel eller glömmer någon nu.

De plus Alex o Emelie
Medlem
maddo135s avatar
Citat:

+ Emelie och Alex. Och ja, Victoria då som inte kan bli immun.
2021-04-01, 15:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Lag gul också, Emelie Alex och Vickan.
2021-04-01, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Ouff, det får inte hända.
2021-04-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Hoppas Nardos räddas och Alex/ judith och victoria åker

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in