2021-04-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Gillar henne minst lika mycket om inte mer efter dagarna i år. Visar att hon reflekterat över sig själv sen sist och själv väljer nu hur hon vill vara. Starkt att inte falla in i nån gammal "roll" som man vet var poppis utan fortsätter vara sig själv, även om det är på ett annat sätt den här gången. De i turkosa sovrummet ska vara jäkligt tacksamma att hon ger sin tid och klokheter till de. Både Judith och Pedram har betett sig så illa så de borde ha åtminstone autonominerats.
+1. Sedan gillar jag verkligen det här med att hon erkänner att det inte bara funkade med naglarna och hon tog ett ”vanligt” jobb i en djuraffär. Inte som Viccan som ska hävda sig och att det går så bra för henne mm. (Samtidigt som hon gråter ut om att hon inte får lön)
2021-04-01, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dem kan man ta ut efteråt Nardos ska ut då kommer AD släppa lös betydligt mer än han gör, Nardos hämmar han men visst klarar man inte se saken nyktert utan ska ha ut alla andra för då sitter man med cockblcokers i huset!

Asså detta är hur ADRIAN ÄR, ni sa exakt samma när han hängde löst. "Han kmr ändras nu när han hänger löst" NEJ DETTA ÄR HAN. Om nardos åker kmr han bara vara ledsen att hon lämnat och sen vara med peddi 24/7 asså det är sjukt att ni vill ha ut nardos framför de 6
2021-04-01, 13:39
Medlem
GaffelJannes avatar
Jag har tänkt på en sak.. BB har drygt 80k tittare under måndagsfinalerna (från vad jag har hört), ca 20k tittare på liven (återigen, från vad jag har hört), och Bianca Ingrosso lägger ut på sin story att man ska rösta kvar Adrian när han sitter löst.. Hon har 1,2 miljoner följare.. Ehh, hur i helvete ska dom andra ha en chans?

Självfallet så är det förmodligen fler som röstar än som tittar just på livesändningarna, men att ha Sveriges största influencer på sin sida är ju inte direkt en liten fördel.
2021-04-01, 13:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Spelar INGEN roll vem fan som sitter där gaddar man i hop sig det vet vi med Anty hon brakade bara ut ur huset, Lyckades vi då så nog fan ska vi lyckas få ut Nardos från huset less less dubbelt less!
Sant. Det gäller som du säger att vi kommer överens om hur vi skall göra det. Det var enklare förra året då vi drog åt samma håll. Det verkar dock som tråden spretar mer i år och vi var ju väldigt mycket mer sammansvetsade förra året.
2021-04-01, 13:41
Medlem
så mycket dötid att folk sover på dagarna lel
idioter i produktionen
Medlem
Vill verkligen ta en powernap för att orka fylla i kväll men VILL VERKLIGEN INTE missa tävling

🥺🥺

Hatar att BB aldrig kan säga tider för saker och hålla sig till dem
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sant. Det gäller som du säger att vi kommer överens om hur vi skall göra det. Det var enklare förra året då vi drog åt samma håll. Det verkar dock som tråden spretar mer i år och vi var ju väldigt mycket mer sammansvetsade förra året.
Vilket är obegripligt att inte folk ser dem mest uppenbara saker men kanske det är för man har varit med och ett och annat i livet som inte många i tråden gjort.....
2021-04-01, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag har tänkt på en sak.. BB har drygt 80k tittare under måndagsfinalerna (från vad jag har hört), ca 20k tittare på liven (återigen, från vad jag har hört), och Bianca Ingrosso lägger ut på sin story att man ska rösta kvar Adrian när han sitter löst.. Hon har 1,2 miljoner följare.. Ehh, hur i helvete ska dom andra ha en chans?

Självfallet så är det förmodligen fler som röstar än som tittar just på livesändningarna, men att ha Sveriges största influencer på sin sida är ju inte direkt en liten fördel.
Vet inte hur mycket det hjälper. Om jag inte minns fel så la Zara Larsson ut att folk skulle rösta kvar Julia förra året och hon åkte ut.
2021-04-01, 13:44
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vet inte hur mycket det hjälper. Om jag inte minns fel så la Zara Larsson ut att folk skulle rösta kvar Julia förra året och hon åkte ut.
I see.. Hade ingen aning.
2021-04-01, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vill verkligen ta en powernap för att orka fylla i kväll men VILL VERKLIGEN INTE missa tävling

🥺🥺

Hatar att BB aldrig kan säga tider för saker och hålla sig till dem

De har ju inte ens fått brev om tävlingen än
2021-04-01, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
I see.. Hade ingen aning.
Men Bianca kanske har mer följare (svenska?) som kan tänka sig att gå in och rösta. Vad vet jag. Du kanske har rätt. Det är ju också en sak som är tråkigt om man jämför mot BB för 20 år sedan, då handlade det mer om personerna där inne och inte massa jävla drev/hets/pushande på utsidan.
2021-04-01, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
De har ju inte ens fått brev om tävlingen än
Nej, jag vet. Ändrar ju inte det faktum att man inte vet när tävlingen är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in