2021-04-01, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
+1. Ja, kvinnan i hyddan är absolut mest världsfrånvänd.
jag har bara flippat förbi den serien men är det meningen att hon ska flytta dit eller ska massajen bo i sverige?
2021-04-01, 12:15
Medlem
Emelie som klagar på att alla e mesar när de gäller kärlek TILL MADDE
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag har bara flippat förbi den serien men är det meningen att hon ska flytta dit eller ska massajen bo i sverige?
snacka om kulturkrock när hon kommer hem från jobbet har han kastat ett spjut på grannens katt som är grillad och klar på balkongen
Medlem
Jag hör dig och håller med dig Emelie!
2021-04-01, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Han ska flytta till Sverige, såklart. Hon har ju tre barn, lol.

De har inte tävlat än va????
Äntligen påskledig och kan ägna ALL min vakna tid åt BB i fyra dagar 🥳
Medlem
DjPuttes avatar
Haha nu börjar Emelie lacka ur på Madde & AD situation tror det kommer bli ngt i afton från hennes sida då hon är lite små full, Blir att kolla på kvällens fest vad fan som händer för nu är Emelie less
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Skummat igenom senaste dagarna så har inte läst allt ni skrivit... Ville bara hälsa att jag, likt flera andra, är så fruktansvärt trött på Adrian att jag vill spy. Han spelar så snäll och omtänksam för att se bra ut i TV. Försöker att charma så många tjejer han kan för att vara säker på att det alltid finns någon som kommer stötta honom i huset. Tanja och Vicky är de senaste i raden han försöker flörta/fjäska in sig hos. Beter sig som världens tönt mot Madde. Är du inte intresserad SÄG DET TILL HENNE DIN MES. Men det går ju inte för då ser han inte lika godhjärtad ut. Sitter med sin jävla bönburk i timmar. Hetsar alla till att göra saker som kan gå snett men så fort någon utmanar honom att göra nåt så vägrar han, en riktig jävla mes. Kämns som att han inte pratar lika mycket med Emelie längre och det är väl för att hon inte ger han lika mycket bekräftelse som han vill ha. Skönt att någon vågar försöka trycka ner honom på jorden, även om det mesta är på skoj från hennes sida. Han har fått någon slags helgonförklaring av alla därinne och jag längtar efter dagen då hans riktiga jag lyser igenom så starkt att de andra i huset förstår att han bara är där för att vinna miljonen. Låt oss inte heller glömma alla vidriga mössor och det maniska hårfixandet i spegeln samtidigt som han putar med läpparna. Tyckte om honom tidigare men ju mer jag ser utav honom, desto lägre sjunker han.

Tack för jag fick slänga ur mig skiten här, nu ska jag krypa tillbaka till mitt hål.

Det du beskriver är definitionen av en man eller en sympatisk människa. Spelevinkeln är ingendera.
En simpel varelse helt enkelt.
2021-04-01, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Han ska flytta till Sverige, såklart. Hon har ju tre barn, lol.

De har inte tävlat än va????
Äntligen påskledig och kan ägna ALL min vakna tid åt BB i fyra dagar 🥳
ja ok jag visste att hon hade barn.Bra att hon inte tvingade dem att byta livsstil men jag trodde man var massaj i själ och hjärta har svårt att tänka mig att han kommer palla byta livsstil.Hur träffades de?Hade han en Iphone därute på savannen
2021-04-01, 12:22
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan inte dennis stoppa in sin stora körv i bögens mun så att han inte sjunger så jävla mycket
Det var inte snällt, den sk korven skulle ju förintas efter ett par sekunder, Mergims mun består av enbart gift.
2021-04-01, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det du beskriver är definitionen av en man eller en sympatisk människa. Spelevinkeln är ingendera.
En simpel varelse helt enkelt.
hejsan lilla grodis glad påsk på dig
2021-04-01, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Det var inte snällt, den sk korven skulle ju förintas efter ett par sekunder, Mergims mun består av enbart gift.
Nu syftar jag på bögel, han skulle gå ner på alla 4 och ta emot den direkt. marek är ju asexuel
2021-04-01, 12:24
Medlem
Madde känns som en vuxen bebis, äldst i huset men känns som yngst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in