PROGRAMINFORMATION
Tidigare i veckan gjorde Mergim Feka, Victoria Klöfver och Julia Löfgren comeback i Big Brother.
Nu kan BB-sajten avslöja att huset kommer fyllas ytterligare och totalt ska 150 nya personer in under säsongen.
Big Brother går för världsrekord och kommer under säsongen fortsätta att plocka in nya deltagare. Förhoppningsvis 150 stycken. Den stora utmaningen har varit att isolera och sätta 150 personer i karantän runt om i Sverige i minst två veckor.
- Vi kommer att fylla på huset efter hand för att se vad det klarar av, säger producent Joel Bendrik.
Och absolut värst är då hon den ljushåriga barnmorskan som importerade en helt egen kannibal!
Ska bli oerhört lustigt att se hon försöka tämja honom och få han någorlunda rumsren iaf?
Men ja, riktigt skrämmande hur hjärndöda dom är. Man börjar nästan undra om inte 4G (eller nåt?) förvandlat deras hjärnor till nån slags frigolit?
+1. Ja, kvinnan i hyddan är absolut mest världsfrånvänd.
Jo jag hörde det, men syftade främst på orimligheten att det skulle ha hänt under de 30 min de hade fest och Mergim av alla människor.
Att Simon svarade så där är förstås douchigt men inget nytt under solen var han står med Steph.
Jag tycker inte det är douchigt utan ärligt. Simon har ju gång på gång sagt att han inte är intresserad av något mer där inne, så klart att han inte bryr sig om hon hånglat med någon annan då.
BB borde göra det svårare för deltagarna som 2006, de får kämpa för att få cigg, snus osv. Ställ in en automat med div saker i. De tjänar sina ”pengar” genom olika uppdrag och vinster. Så att de senare kan köpa det de själva vill ha.
Ex. Dammsuga är 2 ”pengar”, diska 1 ”peng” osv..
Stäng också av varmvattnet så att det bara finns mellan vissa tider. Man ska inte kunna duscha när som helst.
Och dra undan all alkohol. Det här har blivit ett enda supprogram.
BB borde göra det svårare för deltagarna som 2006, de får kämpa för att få cigg, snus osv. Ställ in en automat med div saker i. De tjänar sina ”pengar” genom olika uppdrag och vinster. Så att de senare kan köpa det de själva vill ha.
Ex. Dammsuga är 2 ”pengar”, diska 1 ”peng” osv..
Stäng också av varmvattnet så att det bara finns mellan vissa tider. Man ska inte kunna duscha när som helst.
Och dra undan all alkohol. Det här har blivit ett enda supprogram.