2021-04-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FITYMI
Precis, hon kan ju faktiskt ha råkat på någon på sin väg hem. Sådant har ju hänt förr.

Ja hon kan ju ha råkat ut för ett UFO och också eller fått en meteorit i skallen. Det finns nog inte många potentiella gärningsmän att välja på i Höör. Det är intr Rio De Janiero.
Citera
2021-04-01, 12:04
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Har det kommit fram hur hon dog?
Citera
2021-04-01, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
På denna bilden kan man se tydligare att han har en typ av funktionsnedsättning.

I alla fall det som har hänt är mycket tråkigt.
Amen herregud, funktionsnedsättning eller inte . Kan säga er att många syns det inte på att dem har någon form av funktionsnedsättning. Sluta döma människor utseende!
Citera
2021-04-01, 12:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Har det kommit fram hur hon dog?
Nej.
Citera
2021-04-01, 12:13
Medlem
Vad gör tjejen hemma hos en man som hon för vänner har beskrivit som obehaglig och en stalker? Familjen ska dessutom blivit direkt oroliga när de fick reda på vart hon varit.

Skulle hon kanske säga åt honom att sluta äckla sig och han får ett spel?
Sen kommer jag aldrig förstå heller varför en man närmre 30 vill umgås med folk i 17-18 årsåldern, bara där är det en stor varningsflagga.

Yngre tjejer kanske är lättare att få, bara man bjuder på sprit och köper ut cigg. Jag tror att PG känt sig avvisad och förnedrad av kvinnor hela sitt liv. Kolla bara hur mycket han kladdar på sin ”bästis” på Facebook utan att få något vidare gensvar, nej jag får verkligen kalla kårar av denna människa.
Citera
2021-04-01, 12:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secret1
Amen herregud, funktionsnedsättning eller inte . Kan säga er att många syns det inte på att dem har någon form av funktionsnedsättning. Sluta döma människor utseende!
Ffa är det tämligen meningslöst utan att ha sett hur föräldrarna ser ut, han kan ju vara väldigt lik en av dem. Det man kan säga är att han inte är vacker, snygg eller söt - så han har nog inte lockat många tjejer.
Citera
2021-04-01, 12:15
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Snillena spekulerar...
Om man MÖRDAT någon så är man givetvis skyldig till Mord!?
Men man kan ju också dräpa någon och därmed vara skyldig till Dråp. Eller vållat någon annans död och därmed är skyldig till Vållande till annans död. Rör det sig om ett juridiskt uppfyllt nödvärn så är det givetvis ingenting av de ovan nämnda.

Ok. Tror inte du förstår diskussionen, men tack ändå för att du berättar detta...
Citera
2021-04-01, 12:17
Medlem
K.Blomkvists avatar
Lite mer media.

Jag tycker att det är lika bra att alla får access här inne.

Mordet i Höör: Polisen har tagit fordon i beslag
Fordon i beslag

Under torsdagen tog polisen ett fordon i beslag som förflyttades till en plats där den tekniska undersökningen ska fortsätta.

En av tre avspärrningar hävda

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/mordet-i-hoor-polisen-har-tagit-fordon-i-beslag
Citera
2021-04-01, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hmm, varför står det att det är användaren "philip_Grahn" som postat det ursprungliga inlägget och sedan postar du, utan att citera, EXAKT samma meningar, samt att du tackar PG för att ni tyckt samma sak om fallet? Låter skumt, dock får jag inte skriva varför jag tror det är så, för då blir jag avstängd...

Kanske du idkar svara på detta själv, "doxycontin"?

Hittar ingen användare med de namnet dock. Konstigt
Citera
2021-04-01, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Fast det hände även då.

Jodå och rätt ofta ändå tidigare då många kvinnor trodde dom slutat va produktiva sen kom de en eftersläntare.
Citera
2021-04-01, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solitud
Givetvis har han inte downs. Han har ju ett klassiskt autist-utseende!

Var ser man bilden?
Citera
2021-04-01, 12:30
Medlem
Aurelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugelak90
Tycker inte alls han ser ut att ha Downs men helt klart någon form av funktionsnedsättning. Förmodligen Asperger med lägre IQ än genomsnittet.
Förklara gärna lite mer ingående hur du kan se det?
I mina ögon ser han ut som vilken landsortsgrabb som helst som har bilar och bärs som största intresse. Många unga män ute i byarna ser liksom ut sådär. Lite smått runda, inte speciellt välgroomade, bekväma kläder, inte så brydda om det yttre. Jag kan peka ut minst 10 grabbar som ser ut sådär i byn jag själv kommer från. Inga större fel på någon av dem om man inte räknar överdriven snusning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in