2021-04-01, 10:47
Medlem
Hej! Jag har väldigt mycket muskler. Är 185 cm lång och väger 80 kg. Funderar på att lägga upp bilder från mina utlandsresor senaste 2 åren och från förra sommarens. Där jag är på stranden i badbyxor man ser musklerna. Ja ser ut som en standard kille utseende mässigt. Inte ful men inte jättesnygg heller.
Kommer jag få mer matchningar tror ni när jag visar upp min fysik?
Ska ha vanliga bilder också såklart.
Har hört att tjejer tycker de är töntigt me muskler bilder. Men med tanke på hur mycket tjejer som har bilder i bikini så borde ja väl kunna ha i badbyxor
Citera
2021-04-01, 11:12
Medlem
xposures avatar
Beror på vad du är ute efter.
Vill du bara ligga runt så kör på!
Letar du något seriöst så undvik, eller ha max en bild.
Tjejer fungerar lite annorlunda.
Citera
2021-04-01, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Jag har väldigt mycket muskler. Är 185 cm lång och väger 80 kg. Funderar på att lägga upp bilder från mina utlandsresor senaste 2 åren och från förra sommarens. Där jag är på stranden i badbyxor man ser musklerna. Ja ser ut som en standard kille utseende mässigt. Inte ful men inte jättesnygg heller.
Har hört att tjejer tycker de är töntigt me muskler bilder. Men med tanke på hur mycket tjejer som har bilder i bikini så borde ja väl kunna ha i badbyxor
Du kan inte vara 185cm, ha mycket muskler och väga 80kg.
Citera
2021-04-01, 11:36
Medlem
Idumeas avatar
Det korta svaret är ja, men ha lite andra bilder också.
Citera
2021-04-01, 11:45
Medlem
Nedomanskys avatar
Ställ dig o flexa framför bilen, båten eller huset också, om de är dina spelar mindre roll...
Citera
2021-04-01, 12:01
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:

Alltså nja! Om det är barbröstad och selfiebild det är avtändande för många tjejer. Var barbröstad endast i naturlig miljö utomhus bland folk, tex på stranden eller liknande.
Citera
2021-04-01, 15:02
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ställ dig o flexa framför bilen, båten eller huset också, om de är dina spelar mindre roll...

Gärna med en fångad fisk i näven. Så du gör klart att du är en riktig provider.
Citera
2021-04-01, 17:50
Medlem
Citat:
Men med tanke på hur mycket tjejer som har bilder i bikini så borde ja väl kunna ha i badbyxor

Precis, jag är lite inne på samma spår där, kör på!

Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel

Fastna jag också lite på dock..
Citera
2021-04-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel

Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfyra
Fastna jag också lite på dock..

Tro mig det går. Ofta tenderar folk att grovt underskatta hur mycket av ens vikt som består av rent fett. Är TS riktigt rippad så kan han vara riktigt muskulös på 80 kg. Många verkar tro att när de gått upp i vikt efter bulkning att majoriteten av viktuppgången består av muskeltillväxt, medan i verkligheten så är typiskt den stora majoriteten en fettviktuppgång. Jag personligen hade en kurskamrat som kanske var någonstans mellan 175 och 180 cm, vägde 70 kg och var rejält muskulös. Man har mer fett på kroppen än vad man tror, även folk som ser sig som normalviktiga. Sedan behöver vi även info om TS kroppsbyggnad för att göra en objektiv bedömning. Två personer på 1.85 cm kan skilja sig rejält i kroppsbyggnad. Den ena kan ha en rätt "tunn"/smal och mer lång än stor, medan den andra snubben kan vara stor även på bredden.
Senast redigerad av Patch1 2021-04-01 kl. 20:41.
Citera
2021-04-01, 20:52
Medlem
MrsChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Gärna med en fångad fisk i näven. Så du gör klart att du är en riktig provider.

Skulle absolut rekommendera. Lägg sedan till ett smörigt citat du hittat på google i bion + den exakta vikten på fisken du lyckats fånga, så är allt klappat och klart.
Citera
2021-04-01, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Tro mig det går. Ofta tenderar folk att grovt underskatta hur mycket av ens vikt som består av rent fett. Är TS riktigt rippad så kan han vara riktigt muskulös på 80 kg. Många verkar tro att när de gått upp i vikt efter bulkning att majoriteten av viktuppgången består av muskeltillväxt, medan i verkligheten så är typiskt den stora majoriteten en fettviktuppgång. Jag personligen hade en kurskamrat som kanske var någonstans mellan 175 och 180 cm, vägde 70 kg och var rejält muskulös. Man har mer fett på kroppen än vad man tror, även folk som ser sig som normalviktiga. Sedan behöver vi även info om TS kroppsbyggnad för att göra en objektiv bedömning. Två personer på 1.85 cm kan skilja sig rejält i kroppsbyggnad. Den ena kan ha en rätt "tunn"/smal och mer lång än stor, medan den andra snubben kan vara stor även på bredden.
Jag har haft vältränade vänner i precis samma längd som gått ner till precis den vikten och de ser ut som lägerfångar.
Citera
2021-04-01, 21:53
Medlem
aafaans avatar
att du skapade denna tråden för att få ett svar på denna frågan säger en del, men mitt svar är nej skippa bilderna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in