2021-04-01, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafrigee
Så pass införstådd är jag tyvärr inte. Jag kände inte henne eller någon i hennes familj, men har vänner som gjorde. Familjen ska ha åkt dit för att leta efter BO men då blivit ivägskickad av MGM’s bror. Därefter hade polisen blivit ditkallad och då ganska omgående sett en kroppsdel sticka upp ur marken. Därav det snabba gripandet.
Åkt vart? Till Möllevägen? Enl media träffades kroppen på i ett skogsparti SV om Höör. Men sanningen lär komma fram när fupen slpps om 4- 5 månader och åtal väcks.
Citera
2021-04-01, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Ja men ”snacket på byn” har ju alltid varit en trovärdig källa.

Är väl inte helt omöjligt ändå? MGM tror hon är död, begraver henne och hon kvävs istället.

Va ju ett liknande fall för några år sedan där MGM trodde hon va död och la henne i en bäck som hon drunknade i.
Citera
2021-04-01, 10:23
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Så pass införstådd är jag tyvärr inte. Jag kände inte henne eller någon i hennes familj, men har vänner som gjorde. Familjen ska ha åkt dit för att leta efter BO men då blivit ivägskickad av MGM’s bror. Därefter hade polisen blivit ditkallad och då ganska omgående sett en kroppsdel sticka upp ur marken. Därav det snabba gripandet.

Vilken familj!
Citera
2021-04-01, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Åkt vart? Till Möllevägen? Enl media träffades kroppen på i ett skogsparti SV om Höör. Men sanningen lär komma fram när fupen slpps om 4- 5 månader och åtal väcks.

Precis, åkt till PG’s hus. Skogspartiet är på PG’s mark, i närheten av huset.
Citera
2021-04-01, 10:26
Medlem
just_a_girls avatar
Någon skrev på Facebook att BO och MGM jobbat på samma äldreboende. Om brodern skickade iväg BO:s familj känns det som om risken är stor att han visste vad som hänt, hade kanske t.o.m hjälpt GM begrava BO. BO:s syster skrev att hon skulle se till att de eller dem som gjort detta får sina straff. Kan finnas fler inblandade än MGM.
Citera
2021-04-01, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Har också hört samma . Tydligen slarvigt "begravd".

Vidrigt.

Jag tänker spontant att PG’s bröder eller far har hjälpt till på ett eller annat sätt. Känns lustigt att en människa som honom ska ha gjort detta helt själv.
Citera
2021-04-01, 10:28
Medlem
Citat:
Precis, åkt till PG’s hus. Skogspartiet är på PG’s mark, i närheten av huset.
OK, så huset ligger SV om Höör vid ett skogsparti? Jag har varken googlat eller något. Så hon dödades kanske i hans husvagn på tomten och undanskaffade kroppen lite slarvigt? Vilken amatör.
Citera
2021-04-01, 10:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
Det var mer menat till de som sa att sidan var stängd. Skulle nog klargjort det. Men, men.. Får se om den stängs framöver. Ibland har ju familjemedlemmar gjort så.

Stackars tjej. Hoppas hon inte led. Vila i Fred Elin.

Ja förfrågan kan göras här:
https://www.facebook.com/help/250563911970368

Men svårare än för sjukdom/dödsfall. Verkar som det är polis/advokat som i så fall kan göra det.
Citat:
Vi anser inte att personer som sitter är på rehab eller i fängelse som oförmögna att hantera sina konton. Om du arbetar på en rättsvårdande myndighet och vill anmäla en person på Facebook som för närvarande sitter i fängelse ber vi dig skicka en begäran.
Citera
2021-04-01, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
OK, så huset ligger SV om Höör vid ett skogsparti? Jag har varken googlat eller något. Så hon dödades kanske i hans husvagn på tomten och undanskaffade kroppen lite slarvigt? Vilken amatör.

Husbilen är i polisens förvar så det är inte helt omöjligt.

Citat:
Sent på onsdagskvällen bärgades en husbil av äldre modell från mannens tomt. Enligt polisen har den intresse för den fortsatta utredningen

https://www.expressen.se/kvallsposten/doda-18-aringens-radsla-for-misstankta-mordaren/
Senast redigerad av Mafrigee 2021-04-01 kl. 10:33.
Citera
2021-04-01, 10:33
Medlem
Citat:
Husbilen är i polisens förvar så det är inte helt omöjligt.
Ja, DET visste jag. Blir ett intressant fall att följa. Framförallt varför han gjorde det. Och om det var värt det. För att inte tala om att få läsa alla förhör. Lär inte bli en jättediger FUP.
Citera
2021-04-01, 10:34
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secret1
Ja jag reagerade på det med !

Ni är inte ensamma om det, reagerade också på det. Ser så sjukt ut, men dem är väl vana och blir inte lika berörda.
Citera
2021-04-01, 10:35
Medlem
Psykisk ohälsa eftersom det var en vit grabb som tog hennes liv, va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in