Citat:
Ursprungligen postat av
137MG
Skummat igenom senaste dagarna så har inte läst allt ni skrivit... Ville bara hälsa att jag, likt flera andra, är så fruktansvärt trött på Adrian att jag vill spy. Han spelar så snäll och omtänksam för att se bra ut i TV. Försöker att charma så många tjejer han kan för att vara säker på att det alltid finns någon som kommer stötta honom i huset. Tanja och Vicky är de senaste i raden han försöker flörta/fjäska in sig hos. Beter sig som världens tönt mot Madde.
Är du inte intresserad SÄG DET TILL HENNE DIN MES. Men det går ju inte för då ser han inte lika godhjärtad ut. Sitter med sin jävla bönburk i timmar. Hetsar alla till att göra saker som kan gå snett men så fort någon utmanar honom att göra nåt så vägrar han, en riktig jävla mes. Kämns som att han inte pratar lika mycket med Emelie längre och det är väl för att hon inte ger han lika mycket bekräftelse som han vill ha. Skönt att någon vågar försöka trycka ner honom på jorden, även om det mesta är på skoj från hennes sida. Han har fått någon slags helgonförklaring av alla därinne och jag längtar efter dagen då hans riktiga jag lyser igenom så starkt att de andra i huset förstår att han bara är där för att vinna miljonen. Låt oss inte heller glömma alla vidriga mössor och det maniska hårfixandet i spegeln samtidigt som han putar med läpparna. Tyckte om honom tidigare men ju mer jag ser utav honom, desto lägre sjunker han.
Tack för jag fick slänga ur mig skiten här, nu ska jag krypa tillbaka till mitt hål.

Ett tips, dela in din text i stycken så att man klarar av att läsa hela.
Jag går iaf inte runt och säger till folk att jag inte är intresserade av dom.
Däremot om jag är intresserad av någon så finns det en möjlighet att jag skulle ha sagt det, men mest troligt att jag hade visat det så att det blir tydligt.
Men vad vet jag?
Ska idag till bilverkstaden och berätta för grabbarna som ska laga min bil att jag inte är intresserad av dom. För jag vill ju inte uppfattas som en mes.