2021-04-01, 03:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahaha garvade sönder åt det.

Ett av få golden moments denna säsong
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Roligare än såhär blir det nog inte
Hoppas någon lyckas fånga den slemmiga morgonskiten på film imorgon. Beroende på hur PK BB ser på saken.

God nattens

Kanske sker i natt, om någon går upp och behöver göra sina behov Jobbigt när man är svintrött

Natti natti, sov sött!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Pricken över i:et hade varit om Steff börjat böla över att ha prankat sig själv av misstag

Det gör hon säkert nu i rökrutan
2021-04-01, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ett av få golden moments denna säsong

Lär bli en golden shower när hon får kiss på sig själv i sitt egna prank också
2021-04-01, 03:11
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Vem brukar gå upp o kissa nattetid?

Hoppas Simon, så han får hela morgon-smegman i munnen när han sitter ner som en bög - allt för prostatan!

Nej allvarligt. So long losers
2021-04-01, 03:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Lär bli en golden shower när hon får kiss på sig själv i sitt egna prank också

DET hade faktiskt varit kul även om jag inte gillar foliegrejen.
Men hörde att de plockade bort folien för att de inte ville att någon annan än Adrian skulle råka ut för det.
2021-04-01, 03:16
Medlem
Citat:
DET hade faktiskt varit kul även om jag inte gillar foliegrejen.
Men hörde att de plockade bort folien för att de inte ville att någon annan än Adrian skulle råka ut för det.

Men vafan!

Så ingen folie finns nu på toastolen?
2021-04-01, 04:26
Medlem
137MGs avatar
Skummat igenom senaste dagarna så har inte läst allt ni skrivit... Ville bara hälsa att jag, likt flera andra, är så fruktansvärt trött på Adrian att jag vill spy. Han spelar så snäll och omtänksam för att se bra ut i TV. Försöker att charma så många tjejer han kan för att vara säker på att det alltid finns någon som kommer stötta honom i huset. Tanja och Vicky är de senaste i raden han försöker flörta/fjäska in sig hos. Beter sig som världens tönt mot Madde. Är du inte intresserad SÄG DET TILL HENNE DIN MES. Men det går ju inte för då ser han inte lika godhjärtad ut. Sitter med sin jävla bönburk i timmar. Hetsar alla till att göra saker som kan gå snett men så fort någon utmanar honom att göra nåt så vägrar han, en riktig jävla mes. Kämns som att han inte pratar lika mycket med Emelie längre och det är väl för att hon inte ger han lika mycket bekräftelse som han vill ha. Skönt att någon vågar försöka trycka ner honom på jorden, även om det mesta är på skoj från hennes sida. Han har fått någon slags helgonförklaring av alla därinne och jag längtar efter dagen då hans riktiga jag lyser igenom så starkt att de andra i huset förstår att han bara är där för att vinna miljonen. Låt oss inte heller glömma alla vidriga mössor och det maniska hårfixandet i spegeln samtidigt som han putar med läpparna. Tyckte om honom tidigare men ju mer jag ser utav honom, desto lägre sjunker han.

Tack för jag fick slänga ur mig skiten här, nu ska jag krypa tillbaka till mitt hål.
2021-04-01, 04:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Men vafan!

Så ingen folie finns nu på toastolen?

Nej de valde att ta bort den!
2021-04-01, 05:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Skummat igenom senaste dagarna så har inte läst allt ni skrivit... Ville bara hälsa att jag, likt flera andra, är så fruktansvärt trött på Adrian att jag vill spy. Han spelar så snäll och omtänksam för att se bra ut i TV. Försöker att charma så många tjejer han kan för att vara säker på att det alltid finns någon som kommer stötta honom i huset. Tanja och Vicky är de senaste i raden han försöker flörta/fjäska in sig hos. Beter sig som världens tönt mot Madde. Är du inte intresserad SÄG DET TILL HENNE DIN MES. Men det går ju inte för då ser han inte lika godhjärtad ut. Sitter med sin jävla bönburk i timmar. Hetsar alla till att göra saker som kan gå snett men så fort någon utmanar honom att göra nåt så vägrar han, en riktig jävla mes. Kämns som att han inte pratar lika mycket med Emelie längre och det är väl för att hon inte ger han lika mycket bekräftelse som han vill ha. Skönt att någon vågar försöka trycka ner honom på jorden, även om det mesta är på skoj från hennes sida. Han har fått någon slags helgonförklaring av alla därinne och jag längtar efter dagen då hans riktiga jag lyser igenom så starkt att de andra i huset förstår att han bara är där för att vinna miljonen. Låt oss inte heller glömma alla vidriga mössor och det maniska hårfixandet i spegeln samtidigt som han putar med läpparna. Tyckte om honom tidigare men ju mer jag ser utav honom, desto lägre sjunker han.

Tack för jag fick slänga ur mig skiten här, nu ska jag krypa tillbaka till mitt hål.

Ett tips, dela in din text i stycken så att man klarar av att läsa hela.

Jag går iaf inte runt och säger till folk att jag inte är intresserade av dom.
Däremot om jag är intresserad av någon så finns det en möjlighet att jag skulle ha sagt det, men mest troligt att jag hade visat det så att det blir tydligt.

Men vad vet jag?
Ska idag till bilverkstaden och berätta för grabbarna som ska laga min bil att jag inte är intresserad av dom. För jag vill ju inte uppfattas som en mes.
2021-04-01, 06:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
På Discovery+ eller vad det nu heter. Helt uppenbart sinnessjuka människor...
Helt klart!

Och absolut värst är då hon den ljushåriga barnmorskan som importerade en helt egen kannibal!
Ska bli oerhört lustigt att se hon försöka tämja honom och få han någorlunda rumsren iaf?

Men ja, riktigt skrämmande hur hjärndöda dom är. Man börjar nästan undra om inte 4G (eller nåt?) förvandlat deras hjärnor till nån slags frigolit?
2021-04-01, 06:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ja jag såg att hon blev mer och mer irriterad ju mer Judith malde på. Jullan låg och himlade med ögonen i mörkret. Jag hade tagit nödutgången för att befrias från vithajen om jag var hon.
Hoppas Julia får tokspel på den hyperjobbiga lesbian-galningen idag!
Ett riktigt jävla Olga utbrott, som får SjöOdjurith att genast försöka baxa ut sin enorma megaröv genom närmaste nödutgång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in