2021-04-01, 02:38
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kalla mig tråkig men plastfolie på toan är inte kul.

När det kommer till white trash humor, så är fantasin en aningens begränsad
2021-04-01, 02:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
När det kommer till white trash humor, så är fantasin en aningens begränsad

Prank i all ära men att få piss eller skit över hela sig när man går upp trött på natten är lite väl. Lite WT är det allt.
2021-04-01, 02:42
Medlem
om nån klippar toan på morgonen så snälla skicka , hoppas ankan lägger en rejäl skit
2021-04-01, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kalla mig tråkig men plastfolie på toan är inte kul.

Verkligen, men det skulle inte förvåna mig om någon i huset hade trauma från plastfolie i toalletstolen. Hoppas lowkey Nardos skiter där och sen får pyskbryt och sätter de på plats men samtidigt kmr hon bli hatad och hon hänger löst så hopps hon sover till 12 imr
2021-04-01, 02:45
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
om nån klippar toan på morgonen så snälla skicka , hoppas ankan lägger en rejäl skit

Det vore en mumsig dröm, den som väntar på något gott..

Gorillaärslet håller låda i sovrummet tillsammans med predatorn angående breefing.. Verkar vara en het diskussion
2021-04-01, 02:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Verkligen, men det skulle inte förvåna mig om någon i huset hade trauma från plastfolie i toalletstolen. Hoppas lowkey Nardos skiter där och sen får pyskbryt och sätter de på plats men samtidigt kmr hon bli hatad och hon hänger löst så hopps hon sover till 12 imr

Jag skulle själv få ett bryt så jag hoppas den som råkar ut för det får det. Kul med dramat också.
Den enda som inte kommer bli arg över det är nog Dennis. Han skulle väl bara garva för sig själv och duscha av sig. Alla andra kommer flippa.
2021-04-01, 02:46
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23

Steffi hade ju det och nu kör hon samma skrot och korn. Dubbelmoral är bara förnamnet på f-nskapet!
2021-04-01, 02:46
Medlem
Citat:

Gorillaärslet håller låda i sovrummet tillsammans med predatorn angående breefing.. Verkar vara en het diskussion

Emelie hade varit kul.

Om inte annat så hade bristningarna på brösten ökat i antal. Hennes ilska river upp henne inifrån.
2021-04-01, 02:48
Medlem
Citat:

Och sorry, måste bara tillägga om du undrar varför hon har bristningar, så beror det på att hon var mullig förut.
2021-04-01, 02:49
Medlem
Judith och Pedram låter kåta.
Medlem
Ridnes avatar
Är det någon som fattar varför Judith satt på sig offerkoftan nu igen?
Får känslan av att Jullan är skittrött på henne. Ser ut som att det kryper i skinnet bredvid Judith hela tiden men ändå hänger de.
Medlem
Rudiebois avatar
Har dom ingen tävling imorgon? Med tanke på uppesittarkvällen. Snart är det morgon.
Eller är det för att dom sitter säkert? Har fan inte koll på deras tönt-tävlingar, kollar enbart för knull och drama, vilket varit minimalt i år

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in