2021-04-01, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
rätt taskigt faktiskt att ingen erbjueder alex en sängplats

Han har en, bredvid Simon. Han behöver uppmärksamhet, därför sover han där i hålet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Jag är inte lika säker. Ärligt.
Han gör det med sådan energi och längtar till dessa stunder.
Alla knivarna är definitivt inte vassa, enkelt uttryckt.
Får verkligen rysningar i kroppen varje gång jag bevittnar deras session som kan pågå upp till en timme 😷😷 det tar inte ens EN SEKUND efter att de lägger sig innan de börjar pilla på varandra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
på vilket sätt?
madde är en så fin person, både på insidan och utsidan. Hon verkar vara så geniun och omtänksam, hon är alltid där och tröstar om någon är ledsen. så fin att titta på dessutom.

adde var en solklar favorit i början, nu har dompa tagit hans plats och vi får se om det ändras igen. adrian känns inte helt äkta. det känns som allt han gör är taktik. igår föll han pladask i min bok när han visste att madde låg ledsen i sofafn och valde att lika kvar bredvid eritrea. inte ens titta till henne liksom. om han inte är intresserad så borde han säga det istället. finns massa mer men är inte i mitt sinnesfulla bruk atm
2021-04-01, 00:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ok, efter ikväll så vill jag ha ut Alex.
Alex är mer man än AD och pushar inte burkar. Han utnyttjar inte heller små afrikanska flickor för egen vinning.
2021-04-01, 00:18
Medlem
Citat:
Som vadå kagay?
Hans bitterhet
2021-04-01, 00:19
Medlem
1754s avatar
Citat:
Alex är mer man än AD och pushar inte burkar. Han utnyttjar inte heller små afrikanska flickor för egen vinning.

Alex spelar över och larvar sig med kamerorna. AD kan vi ta ut efter Alex.
2021-04-01, 00:19
Medlem
Alla står och sjunger, bardos kommer ut.. hallå vad händer. ”Det är 1 april, vi skämtar” - men vad händer. ”Det är 1 april” - e det 1 april., men vad händer. Eyy.. vad händer. Så lågt iq att det inte går att mäta.
2021-04-01, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Han har en, bredvid Simon. Han behöver uppmärksamhet, därför sover han där i hålet

där sover steffi hon ska väl inte behöva flytta sig till jackie? bara för att tjackpundaren inte vill sova med alex trots att det är alex säng egentligen
2021-04-01, 00:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Får verkligen rysningar i kroppen varje gång jag bevittnar deras session som kan pågå upp till en timme 😷😷 det tar inte ens EN SEKUND efter att de lägger sig innan de börjar pilla på varandra

Haha.
Javisst. Det mest sjuka är att ingen av de som har klivit in i huset inte tar upp det med honom och är ärliga. De måste ju ha sett i flera veckor vilka morbida bilder som kablas ut till tittarna.
2021-04-01, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
där sover steffi hon ska väl inte behöva flytta sig till jackie? bara för att tjackpundaren inte vill sova med alex trots att det är alex säng egentligen

Då får han väl gå lägga sig bredvid Jackie då. vad är problemet? Föruutom att han behöver uppmärksamhet?
2021-04-01, 00:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
STOPP Grodan min vän AD utnyttjar inte han blir UTNYTTJAD det skillnad på saker och ting, Nardos har lyckats få in en lögn i AD:s skalle att allt Madde gör är för att hon antingen hänger löst eller att hon utnyttjar han för det ska se bättre ut i TV för Madde...
2021-04-01, 00:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hans bitterhet
Hehe.
Tycker ärligt synd om den killen. Han gör tappra försök men falerar gång på gång.
Han är inte elak utan mest pinsam.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in