2021-03-31, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Akta så att jag inte angriper din muttis. Då jävlar!!!!

Händer det något i huset? Väntar på att kvinnan i hyddan ska ta ett beslut om massajen. Just nu får jag se tjejen som är 25(?!) som är så extrem botoxad sitta och spy i ett rum med sin brasilianska tatuerare.
Hellre muttis än att ta ifrån mig min potatis...

Hahahaha Isabella<3André = definitionen av TOXIC relation. Mer toxic än VV och Mergim.
Medlem
icons avatar
Citat:
Nä, det var TjockMarie!
Hade varit rimligt alternativ!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sussie väl?!
Just det ja! Så var det ja! Kommer aldrig glömma när Sussie, Frida (?) och Olga(?) hånglat i grupp. Amilia i ett täcke och visar hela röven med string. Den chocken är fortfarande kvar så kan omöjligt minnas övriga inblandade.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan när man funderar på det är Alex bättre kap än Spelevinken för Madde, han kan föra ett normalt samtal åtminstone. Och har en viktig muskel innanför bröstkorgen.
Glöm det 2.0 kan hålla sig till WT packet i huset......
2021-03-31, 23:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Både Madde och Alex är sjukt omogna. De kanske passar ihop. Är Madde 10 år äldre än Alex? Han var väl 23 och hon är 33?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, vanliga svenne bananer i säg 30 års åldern och uppåt som ser på BB, måste ju bara tycka hon är outhärdlig?
Och det måste ju betyda att det visst går att rösta ut henne, trots hennes patetiska sk armé?

För INGEN vuxen normal person kan ju tycka hennes ohyggliga skrikande är ok eller underhållande?
Fattar ingen som kan ens rösta på Nardos!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Spoila inte. Har pausat tittandet på Älskar... för jag störde mig på kvinnan i hyddan så mycket men tänkt kolla så småningom.
Lovar att inte spoila vad kvinnan i hyddan gör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, vanliga svenne bananer i säg 30 års åldern och uppåt som ser på BB, måste ju bara tycka hon är outhärdlig?
Och det måste ju betyda att det visst går att rösta ut henne, trots hennes patetiska sk armé?

För INGEN vuxen normal person kan ju tycka hennes ohyggliga skrikande är ok eller underhållande?

Mot vem/vilka behöver hon sitta? Gärna någon som splittrar hennes konton lite kanske? Jag tror tyvärr Tanja hade behövt gamblas för detta men även Emelie.
2021-03-31, 23:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Just det ja! Så var det ja! Kommer aldrig glömma när Sussie, Frida (?) och Olga(?) hånglat i grupp. Amilia i ett täcke och visar hela röven med string. Den chocken är fortfarande kvar så kan omöjligt minnas övriga inblandade.

Åh fy fan, varför påminde du mig om det! Var det då Amilia tog ett felsteg i trappen och bröt foten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hellre muttis än att ta ifrån mig min potatis...

Hahahaha Isabella<3André = definitionen av TOXIC relation. Mer toxic än VV och Mergim.
Helt sjuk relation. Hur kan hon tro att det är kärlek där? Kvinnan i hyddan orkar jag inte ens prata om.
Medlem
Citat:
Lovar att inte spoila vad kvinnan i hyddan gör.

Nardos hydda?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Både Madde och Alex är sjukt omogna. De kanske passar ihop. Är Madde 10 år äldre än Alex? Han var väl 23 och hon är 33?
Tror de skulle ha det bra konstigt nog. Han vill ha nån att dyrka och hon förtjänar nån som dyrkar henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in