Citat:
Ursprungligen postat av
Tjejenduvillha
Jag tänker så här; super du till rejält imorn så kommer du vara bakfull på fredag, är man bakfull lider man och jesus lär ju ha lidit på korset så du sympatiserar med honom genom att vara bakfull på fredag. (glimten i ögat här men du fattar det
Jaa, alltså jag har sjuukt svårt för Victoria, vilket jag även hade förra året när hon varit inne ett tag och visat de dåliga sidorna, men samtidigt är jag ju den är som har klagat på kumbaya-stämningen i huset och är hon kvar så kommer det INTE bli kumbaya.
Tanja ska vara kvar så jäkla länge som det bara går, potentiell vinnare i mina ögon..Hon är så jäkla skön, hon är inte kumbaya för att det är fart i henne utan att hon är otrevlig, fattar inte hur hon kan balansera det, men jag tycker hon är en riktig grym människa.
Är jag värsta tönten nu som blir lite imponerad av Mergims kampsportstekniker? Han är absolut ingen favorit för mig och kommer inte bli men jag blir fasen lite fascinerad över hur duktig han är på kampsport.
Hahaha jag fattar och jag ÄLSKAR ditt resonemang. Jag dricker böbbel för Jesus imorgon
Alltså jag tänker att det kan vara icke-Kumbayastämning utan att det för den sakens skull blir totala motsatsen. Bra med drama, absolut. Men jag klarar inte av hennes ältande och hennes "buhuhu JAG ska alltid vara den större människan JAG gör aldrig fel JAG vet bäst JAG JAG JAG" osv. Det lilla drama hon skapar (som är samma som förra året) blir liksom inte värt det.
Jaaaa, håller med. Just nu ligger faktiskt Tanja i toppen för mig. Det var Simon, men tycker han tappat det lite senaste tiden tyvärr. Hoppas han kan leta sig tillbaka pga gillar att han är helt sopslut haha.