2021-03-31, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Bianca är den som håller i ad's igkonto? Varför skulle hon göra det? Gissar att du skojar

Klart det är ett skämt, är hans syster och en kompis till han
Medlem
Jagvetfaktistintes avatar
Kirsti "Det är såååå tråkigt att dom pratar om förra årets Big brother" .. 2 minuter senare.. hon själv: "Alltså Julia var sååå bra på tävlingar förra året!"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag tänker så här; super du till rejält imorn så kommer du vara bakfull på fredag, är man bakfull lider man och jesus lär ju ha lidit på korset så du sympatiserar med honom genom att vara bakfull på fredag. (glimten i ögat här men du fattar det

Jaa, alltså jag har sjuukt svårt för Victoria, vilket jag även hade förra året när hon varit inne ett tag och visat de dåliga sidorna, men samtidigt är jag ju den är som har klagat på kumbaya-stämningen i huset och är hon kvar så kommer det INTE bli kumbaya.
Tanja ska vara kvar så jäkla länge som det bara går, potentiell vinnare i mina ögon..Hon är så jäkla skön, hon är inte kumbaya för att det är fart i henne utan att hon är otrevlig, fattar inte hur hon kan balansera det, men jag tycker hon är en riktig grym människa.

Är jag värsta tönten nu som blir lite imponerad av Mergims kampsportstekniker? Han är absolut ingen favorit för mig och kommer inte bli men jag blir fasen lite fascinerad över hur duktig han är på kampsport.
Hahaha jag fattar och jag ÄLSKAR ditt resonemang. Jag dricker böbbel för Jesus imorgon

Alltså jag tänker att det kan vara icke-Kumbayastämning utan att det för den sakens skull blir totala motsatsen. Bra med drama, absolut. Men jag klarar inte av hennes ältande och hennes "buhuhu JAG ska alltid vara den större människan JAG gör aldrig fel JAG vet bäst JAG JAG JAG" osv. Det lilla drama hon skapar (som är samma som förra året) blir liksom inte värt det.
Jaaaa, håller med. Just nu ligger faktiskt Tanja i toppen för mig. Det var Simon, men tycker han tappat det lite senaste tiden tyvärr. Hoppas han kan leta sig tillbaka pga gillar att han är helt sopslut haha.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Asså palla med att ta ut Nardos, hon är myvket mer underhållande än madde och jag hoppas innerligt folk håller med mig. Nardos bjuder på ett skratt då och då. Madde gråter bara om Adrian vilket endast ger oss frustatation

Nardos ska ingenstans för hon har fått mig att skratta många ggr och det betyder mycket för mig.
2021-03-31, 22:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vart är världsvana Vicky som är expert på allt nu när mergim står i centrum? Hon skröt ju tidigare idag om nån kampsport hon hållt på med..
Hon är en svartbältare i Ljudo.
En urgammal japansk kampsport där man gnäller sönder motståndarna.
2021-03-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu blev jag tvungen att prova en rundspark, det slutade med att jag skickade ner min tv i golvet. Fan också.

HAHAHAHA
På riktigt?
2021-03-31, 22:11
Medlem
DjPuttes avatar
Jösses då var det Maffia skiten igen...
Kan man inte hitta på ngt annat än den skiten!
2021-03-31, 22:12
Medlem
Citat:
Nu blev jag tvungen att prova en rundspark, det slutade med att jag skickade ner min tv i golvet. Fan också.
Haha!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Glad att bidra med viktig kunskap i tråden. Jag är alltid tacksam att andra uppdaterar mig när jag inte hunnit hänga med i tävlingar osv så är ju bra att kunna bjuda tillbaka nån gång. Jag fattar vad du säger om Madde. Hon är vacker och fin att se på. Och nej, ögongodis på manssidan lyser med sin frånvaro. Fler på kvinnosidan. Särskilt när de piffat upp sig.
Om man följer tråden så är nog flest nöjda om Judith åker den här gången.
Haha det är tack vare att man uppdaterar varandra som gör den här tråden så bra ju!
Veeerkligen. Sjukt mycket högre klass på tjejerna generellt än killarna. Men så är det typ alltid i reality och det stör mig?!?!? bekräftar ju bara hela den här grejen om att vi värderar män och kvinnor på olika sätt.
Ja, det verkar så. Jag håller dock inte med om det, men det vågar man ju inte skriva i den här jävla tråden längre.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
han kör hoppsparkar i knähöjd

Pedram såg ut ungefär som en fotbollsmålvakt som ska sparka ut bollen.
2021-03-31, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hon är en svartbältare i Ljudo.
En urgammal japansk kampsport där man gnäller sönder motståndarna.
Trodde sporten hette LjuGo!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in