Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Verkligen detsamma. Cred för att du orkade dra upp det från första början!
Haha inte igår, men i lördags var jag askalas! Och är trots allt ledig på fredag, så man kanske ska ta sig en skärtorsdagsfylla. Det hade Jesus ändå unnat mig va?
Vilka ha du som alternativ då?? Du måste ju ha någon känsla av vilka du inte tål, tänker jag! För mig är VV i topp på åka-ut-listan och har varit det sedan förra året liksom. Men gråter ju inte om Nardos, Emelie eller Alex åker heller. Eller någon annan. Den enda jag skulle gråta om hon fick lämna är Tanja.
Jag tänker så här; super du till rejält imorn så kommer du vara bakfull på fredag, är man bakfull lider man och jesus lär ju ha lidit på korset så du sympatiserar med honom genom att vara bakfull på fredag. (glimten i ögat här men du fattar det
Jaa, alltså jag har sjuukt svårt för Victoria, vilket jag även hade förra året när hon varit inne ett tag och visat de dåliga sidorna, men samtidigt är jag ju den är som har klagat på kumbaya-stämningen i huset och är hon kvar så kommer det INTE bli kumbaya.
Tanja ska vara kvar så jäkla länge som det bara går, potentiell vinnare i mina ögon..Hon är så jäkla skön, hon är inte kumbaya för att det är fart i henne utan att hon är otrevlig, fattar inte hur hon kan balansera det, men jag tycker hon är en riktig grym människa.
Är jag värsta tönten nu som blir lite imponerad av Mergims kampsportstekniker? Han är absolut ingen favorit för mig och kommer inte bli men jag blir fasen lite fascinerad över hur duktig han är på kampsport.