2021-03-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag har varit ledig annars hade jag inte noterat det Rosa: Nardos, Madde och Judith. Jag gillar Madde men inte i BB.
Hahah tur man kan lita på dig alltså den enda där jag verkligen vill ha ut är Nardos, lol. Madde kanske skulle må bättre av att inte vara där, meeeeeeen hon är så vacker så vill ha henne där så jag har något att kolla på EFTERSOM GRABBARNA INTE LEVERERAR liksom.
2021-03-31, 21:58
Medlem
Ååååh Gamnacke jävel! Gå o lägg dig! DU KAN INTE! Så jävla ovig. Men han själv tror såklart att han är proffs nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah tur man kan lita på dig alltså den enda där jag verkligen vill ha ut är Nardos, lol. Madde kanske skulle må bättre av att inte vara där, meeeeeeen hon är så vacker så vill ha henne där så jag har något att kolla på EFTERSOM GRABBARNA INTE LEVERERAR liksom.

Asså palla med att ta ut Nardos, hon är myvket mer underhållande än madde och jag hoppas innerligt folk håller med mig. Nardos bjuder på ett skratt då och då. Madde gråter bara om Adrian vilket endast ger oss frustatation
Medlem
Ridnes avatar
Dompa ändå.. alla andra "män" därinne hade legat och bölat i fosterställning om de blivit sparkade av Mergims sko rakt på handen som han blev. Han bara garvade och sa:
"De e lugnt asså. E de fight så e de fight" 😍
2021-03-31, 22:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
störde mig på Nardos i början (fortfarande till viss del)
Nu ser jag henne mer som en gullig medlem från en barnfilm, typ chipmunkarna. Som en söt tecknad hamster.

När jag ser nardos tänker jag på en leksak jag hade när jag var liten. En monchichi.

Fan vad jag älskade min söta monchichi. Önskar jag hyste samma känslor för nardos.
Medlem
Nu vet vi iaf att vi inte ska snacka skit om mergim igen

skämt o sido han var jävligt duktig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa ändå.. alla andra "män" därinne hade legat och bölat i fosterställning om de blivit sparkade av Mergims sko rakt på handen som han blev. Han bara garvade och sa:
"De e lugnt asså. E de fight så e de fight" 😍

Haha jaa fy faan 🤣🤣🤣 En sån spark är inte att leka med!
Dompa, megajätten!
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
störde mig på Nardos i början (fortfarande till viss del)
Nu ser jag henne mer som en gullig medlem från en barnfilm, typ chipmunkarna. Som en söt tecknad hamster.

Håller med i stora drag, men när hon börjar med stitt stridsrop så måste jag nästan alltid muta, det mesta andra kan man stå ut med (ett tag till)
2021-03-31, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Verkligen detsamma. Cred för att du orkade dra upp det från första början!

Haha inte igår, men i lördags var jag askalas! Och är trots allt ledig på fredag, så man kanske ska ta sig en skärtorsdagsfylla. Det hade Jesus ändå unnat mig va?

Vilka ha du som alternativ då?? Du måste ju ha någon känsla av vilka du inte tål, tänker jag! För mig är VV i topp på åka-ut-listan och har varit det sedan förra året liksom. Men gråter ju inte om Nardos, Emelie eller Alex åker heller. Eller någon annan. Den enda jag skulle gråta om hon fick lämna är Tanja.

Jag tänker så här; super du till rejält imorn så kommer du vara bakfull på fredag, är man bakfull lider man och jesus lär ju ha lidit på korset så du sympatiserar med honom genom att vara bakfull på fredag. (glimten i ögat här men du fattar det

Jaa, alltså jag har sjuukt svårt för Victoria, vilket jag även hade förra året när hon varit inne ett tag och visat de dåliga sidorna, men samtidigt är jag ju den är som har klagat på kumbaya-stämningen i huset och är hon kvar så kommer det INTE bli kumbaya.
Tanja ska vara kvar så jäkla länge som det bara går, potentiell vinnare i mina ögon..Hon är så jäkla skön, hon är inte kumbaya för att det är fart i henne utan att hon är otrevlig, fattar inte hur hon kan balansera det, men jag tycker hon är en riktig grym människa.

Är jag värsta tönten nu som blir lite imponerad av Mergims kampsportstekniker? Han är absolut ingen favorit för mig och kommer inte bli men jag blir fasen lite fascinerad över hur duktig han är på kampsport.
2021-03-31, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
När jag ser nardos tänker jag på en leksak jag hade när jag var liten. En monchichi.

Fan vad jag älskade min söta monchichi. Önskar jag hyste samma känslor för nardos.

Nardos är väldigt älskvärd, tror bara att man mst få hennes EYY att vara tyst
2021-03-31, 22:02
Medlem
kermiths avatar
Mergim klättrar på Grodans rankinglista. En jävla fena, kul att han får visa det han är bra på.
Cred.
2021-03-31, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Nu vet vi iaf att vi inte ska snacka skit om mergim igen

skämt o sido han var jävligt duktig
Ja, han har ju tävlat i över 12 år... finns en del om man är nyfiken och googlar. 😀👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in