2021-03-31, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nä, jag ger upp detta för ikväll. Min DC laggar gorillaröv.
Tar ett varmt bad bestående av klor och ammoniak istället.
Natti.

MVH/Gnomegirl.
Det badet låter mer avslappnande än att titta på tramset i huset! Njut!
2021-03-31, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag vill inte ha ut Alex eller Emelie i det här skedet. Finns andra jag vill ha ut före. Skulle inte sakna någon ur det rosa laget så hoppas de tre hänger löst.

Ja Emelie ska ingenstans!! Så jävla befriande med en bitter människa bland alla tjollahoppfjollor där inne
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vilka är det i rosa? Har verkligen inte noterat det hahah.
Jag har varit ledig annars hade jag inte noterat det Rosa: Nardos, Madde och Judith. Jag gillar Madde men inte i BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
störde mig på Nardos i början (fortfarande till viss del)
Nu ser jag henne mer som en gullig medlem från en barnfilm, typ chipmunkarna. Som en söt tecknad hamster.
Dock en jävligt skrikig hamster!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja Emelie ska ingenstans!! Så jävla befriande med en bitter människa bland alla tjollahoppfjollor där inne
Bitter med humor! Love it
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
+1
2021-03-31, 21:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Budget-Yoda undervisar the force just nu.
2021-03-31, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
störde mig på Nardos i början (fortfarande till viss del)
Nu ser jag henne mer som en gullig medlem från en barnfilm, typ chipmunkarna. Som en söt tecknad hamster.

Håller verkligen med, hon var på min shitlisy men nu är hon högt upp. Så jävla gullig och underhållande är hon. Till o me när hon blir arg skrattar hon typ 1 minut efter det är så gullig. Hon påminer mig im de där 3 hanstrarna. Alvin och gänget
2021-03-31, 21:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Slentriantittade på klipp från dagens tävlingar och reagerade på den här:
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/victoria-och-tanja-stora-besvikelse-efter-simons-totalbl%C3%A5sning/13331331

Tanja kom väl först och verkar inte alls besviken, medan Simon kom på andraplats och säger att han vann. Va? Jag förstår ingenting.

Jag förstod inte heller klippet? Trodde det skulle vara nåt med att Tanja och Vicky blev sura för att Simon sa att han vann trots andraplatsen (eftersom det står "totalblåsning) men såg inga sura miner från dom pga det iaf. Bara att Vicky var lite sur över att ha förlorat direkt efter i uppdragsrummet.
2021-03-31, 21:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Haha! Jag gillade Nardos INNAN det blev coolt att göra det! Nu måste jag hitta något nytt som går mot strömmen.
2021-03-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det skulle ju vara upp till tittarna att avgöra om Vickan ska få stanna i huset. Så var är den omröstningen? Eller syftade dom till måndagens utröstning?

Jag hoppas dock fortfarande på att det är något slags aprilskämt och att alla tre lämnar imorgon.
Mardrömmen: Tittarna får avgöra om Vickan blir kvar, men Mergim och Julia får lämna på direkten. De har ju utlovat major twist..
2021-03-31, 21:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dock en jävligt skrikig hamster!
Haha, ja på med ljuddämpande munskydd fr.o.m nästa EEEYH-framkallande moment. Förslagsvis nästa gång det spelas musk eller är fest

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in