2021-03-31, 21:06
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tror också att produktionen skickar ut Madde då hon är ett hot mot Nardos lilla popularitet som de har kämpat så hårt för. Vi alla ser hur kär Nardos är i Mössan och risken finns att tittarna vänder ryggen mot negerprinsessan då vi sympatiserar med Madde.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad tycker du hon ska säga????
Madde försöker få någon att hjälpa hon med AD liksom och den jag tror som KAN göra det är Vicky, Emelie hon skiter i snackar för hon är bitter för att hon inte KAN få AD där ligger problemen!

Madde är ju för fan den enda ärliga där inne. De andra är riktigt lismande ormar.
Senast redigerad av kermith 2021-03-31 kl. 21:11.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Saknar Luis

"Nej Simon"
"*flås* asså såhär..."
"Pédram"
"Nej jag är inte full, jag är nykter... Peace out!"

Hahaha jag riktigt hör Luis flås i huvudet nu. Halvöppen mun och tunga mot insida läppen
2021-03-31, 21:07
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Viccan: ni har inte ens kysst varandra
Madde sjuk upprörd: Jooo, vi har hånglat
V: Va??
M: ja, på ryska posten
V: Jaja, men utanför lek.

Haha, enda gången V sagt något vettigt.

Hahaha klockrent, på pricken som en tonåring.
2021-03-31, 21:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Absolut är det så. Han vet att Tanja är tittarfavorit eller högt upp iallafall. Tanja svansar inte efter honom som samtliga andra tjejer gör och det klarar han inte av, plus att han vill få ta del av hennes fame och nu börjat flörta. Eller han har gjort det ett tag har jag märkt. Hoppas att Tanja är smart nog för att inte falla för det uppenbara.
När det gäller Nardos så tror jag att de båda har känslor för varandra. De gör ju inget annat än att klia, ta och massera på varandra. Nardos är som en svans efter honom och ingen annan tjej får prata med honom utan att hon ska veta vad som sägs och ger dödsblickar.
Hahaha.
Tanja kåtade som ett djur på Pellefjanten när han gick in.
Bara Emelie fick henne och Steph att backa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Verkligen. Självutnämnd psykolog också vill jag minnas från trådens tidiga dagar härliga samtal.

Haha, jo visst men så var det nog ja.

Du är precis en sådan, som gör att jag vill (?) fördjupa mig mer i detta forum.
När någon (som ej brukar skriva här) dyker in i en tråd med fakta; ja då hoppas det hej-vilt på, med anklagelser och fina analyser.

I övrigt kan jag ej minnas att jag önskat någon, någonsin om livet. Isåfall ber jag verkligen om ursäkt! Däremot tyckte/tycker jag att Pontus är en FRUKTANSVÄRD människa - jag tror att man får tycka och tänka så, helt oberoende av om man studerat inom ngt ämne på högre nivå? Vore konstigt om man ska anpassa livet till det. Menar du då att alla som har en universitetsexamen inte ska få registrera konto på Flashback, och skriva lite m lättsam ton, anonymt, vad man känner?
Medlem
Flatan år uppe i Julias röv 24/7 My god
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Det var när Jackie kom in bara, som en reflex-känsla. Jackie och Madde har ju en bra relation nu, så verkar lugnt med det.
Jag tror Madde hundra procent är falsk i det fallet
2021-03-31, 21:09
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag har hela tiden sagt att Madde är den enda personen jag skulle kunna hänga med av alla deltagarna.
Denna middag visar hur rätt jag har ✌️

Du tycker allvarligt att hon sitter och har en bra diskussion nu under middagen?

Jisses....
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Madde är ju för fan de enda ärliga där inne. De andra är riktigt lismande ormar.
Så är det och Vicky växer i mina ögon ska du veta!
Emelie sjunker som en jävla sten med sin bitterhet!
Madde borde fått en boost av Vicky att våga prata med AD nu!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Om Madde sitter löst och åker ut så behöver det nödvändigtvis inte vara riggat. Vem sitter hon stark emot tänker du förutom Alex? Även Steph skulle hon mirakulöst kunna slå men tveksamt. Men dom andra deltagarna är hon chanslös mot.

Hon slog ut Katti t.ex. som verkar ha jättemycket fans därute. Hon har både Bianca och Rosanna som uppmanar folk på instagram att rösta på henne. Jag tror att hon hade slagit Joel, Judith, Alex och Jaqi iallafall. Säkert fler.
Medlem
Tidaholmsstolthet tänker och pratar till 99 % om morsgrisen aka jättebebisen. Hon vill så gärna bli hans nya mamma som kan tvätta och fixa matlådor till honom ... typ. De där är inte sunt att mala på hela tiden och måste vara tröstlöst att höra i hennes omgivning, att ingen säger till - nu får du sluta älta eller lös problemet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in